لرستان- پیگیری‌های خبرگزاری تسنیم نتیجه داد و چند روستا در منطقه پِز الیگودرز که سال ها از داشتن برق محروم بودند، بالاخره برق‌دار شدند.

شب‌های تاریک «روستاهای پِز» الیگودرز با نعمت برق روشن شد

به گزارش قدس آنلاین، محرومیت مردم روستاهای پز الیگودرز از داشتن حداقل‌ترین امکانات همواره ما را بر آن داشته است تا هر از گاهی به ذکر مشکلات و دغدغه‌های آنها بپردازیم تا مسئولان فراموش نکنند که در این مناطق مردمانی هستند که همچنان دغدغه آب، راه، گاز، برق، مدرسه و... دارند و امید به این بسته‌اند که روزی صاحب این امکانات زیرساختی می‌شوند.

برق‌رسانی به روستاهای پز الیگودرز

خوشبختانه اکنون مشکل برق بخشی از این روستاها رفع شده است و مردم پس از سال‌ها بالاخره از نعمت برق برخوردار شدند، پیش از این نیز با پیگیری‌های این خبرگزاری مشکل نداشتن معلم در این روستاها حل شد و دانش‌آموزان توانستند درس و تحصیل خود را پس از گذشت ماه‌ها از سر بگیرند.

خداداد حسنی دهیار روستاهای پز  اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده خوشبختانه مشکل برق سه روستای پز برطرف شده و کار برق‌رسانی به یک روستای دیگر در حال انجام است.

پروژه برق‌رسانی روستاهای پز ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت برق لرستان نیز ابراز کرد: در منطقه پز الیگودرز یک پروژه برق‌رسانی داریم که هم‌اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: ۴ روستای منطقه پز از نعمت برق برخوردار شده‌اند و کار برق‌رسانی یک روستای دیگر نیز در دست انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.