زنجان- جانشین سپاه استان زنجان از برگزاری یک هزار عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در زنجان خبر داد و گفت: در این روز رژه خودرویی و موتوری نیز برگزار خواهد شد.

۱۰۰۰ عنوان برنامه به مناسبت آزادسازی خرمشهر در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین؛ سرهنگ ابوالفضل طهماسبی  اظهار داشت: رزمندگان زنجانی در عملیات بیت‌المقدس نقش مهمی داشتند و به عنوان خط شکن در این عملیات فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه پیروزی این روزهای مردم فلسطین در مقابل رژیم جعلی اسرائیل ثمره خون شهدای عملیات بیت‌المقدس است، ابراز کرد: امروزه می‌بینیم که رزمندگان فلسطینی همانند رزمندگان کشورمان در دفاع مقدس با قدرت و اقتدار مقابل استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: سپاه استان در راستای گرامیداشت سوم خردادماه بیش از یک هزار عنوان برنامه در سطح شهرها و روستاهای استان برگزار خواهد کرد. سعی کرده‌ایم برخی از این برنامه‌ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه فرهنگی هنری و ادوات، برگزاری شب شعر و خاطره، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس، غبارروبی مزار شهدا، فضاسازی محیطی، برگزاری محل انس با قرآن بخشی از برنامه‌های گرامیداشت روز سوم خرداد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.