فیلم سینمایی «تک تیرانداز» با وجود پخش از تلویزیون همزمان با هفته دفاع مقدس در سینماها اکران عمومی خواهد شد.

«تک تیرانداز» همزمان با هفته دفاع مقدس اکران می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، هفته قبل پروانه نمایش فیلم «تک‌تیرانداز» که در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی را گرفت، از سوی سازمان سینمایی صادر شد در حالی که نوروز امسال در تلویزیون نمایش داده شده و طبق آمار سازمان صدا و سیما، پرمخاطب‌ترین فیلم سینمایی این رسانه هم بوده است.

ابراهیم اصغری - تهیه کننده «تک تیرانداز» - در پاسخ به اینکه آیا با پروانه نمایش صادر شده قرار است این فیلم در سینما اکران شود یا در شبکه نمایش خانگی عرضه شود؟ به ایسنا گفت:‌ برنامه ما این است که فیلم را همزمان با هفته دفاع مقدس و در همان حوالی تاریخ ۳۱ شهریور در سینماها اکران عمومی کنیم و بعد هم قطعاً به شبکه نمایش خانگی می‌رسد.

او درباره اینکه چرا با توجه به آمار تلویزیون باز هم اصرار به اکران سینمایی است؟ بیان کرد: آمار ارائه شده مبنی بر پربیننده بودن «تک تیرانداز» قطعاً درست است ولی خیلی‌ها اصلا تلویزیون نمی‌بینند و بسیاری از علاقه‌مندان به سینما هم دوست دارند فیلم را روی پرده سینما تماشا کنند، به‌خصوص «تک‌تیرانداز» که با پروداکشن سنگین ودر ژانر اکشن - حادثه‌ای ساخته شده و خانواده‌ها از جمله خانواده‌های حزب‌اللهی که علاقه‌مند به دیدن فیلم‌های دفاع مقدس هستند، دوست دارند این فیلم را در سالن ببینند.

وی تاکید کرد: نکته مهم درباره اکران این است که کیفیت صدا و تصویر فیلم در سالن سینما خیلی بیشتر از مونیتور کوچک تلویزیون است و تاثیرگذاری آن هم بیشتر خواهد بود.

«تک‌تیرانداز» نوروز امسال به همراه «یدو» (یکی از فیلم‌های جشنواره فجر ۳۹) بدون اکران در سینما، برای نخستین‌بار از تلویزیون نمایش داده شد و طبق اعلام رییس مرکز تحقیقات صدا و سیما پربیننده‌ترین فیلم‌ سینمایی نوروز ۱۴۰۰ در تلویزیون با ۵۱ درصد مخاطب بود.

این فیلم درباره یک تک‌تیرانداز به نام عبدالرسول زرین در زمان جنگ تحمیلی است و کامبیز دیرباز، امیررضا دلاوری و علیرضا کمالی از بازیگران این محصول بنیاد روایت فرهنگی فتح هستند. «تک تیرانداز» جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی و بهترین جلوه‌های ویژه (ایمان کرمیان) را در سی‌ونهمین جشنواره فجر کسب کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.