سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: وظیفه روابط عمومی‌، اطلاع رسانی درست به منظور افزایش اعتماد عمومی است.

وظیفه روابط عمومی افزایش اعتماد عمومی است

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی نبی پور روز یکشنبه در مراسم تجلیل از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی خراسان رضوی افزود: روابط عمومی ادارات کانالهای ارتباط جامعه و مدیران هستند.

وی ادامه داد: در این دوران که هجمه تبلیغاتی دشمن به شدت بر ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی متمرکز شده است باید بیش از گذشته نسبت به حفظ سرمایه اعتماد عمومی تلاش کنیم، هر چه جریان اطلاع رسانی شفافتر باشد سطح اعتماد عمومی افزایش می یابد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تصمیم گیری پشت درهای بسته سطح مشروعیت و مقبولیت نظام را کاهش می‌دهد. انقلاب اسلامی با حضور مردم به پیروزی رسید و باید تلاش کنیم این حضور را تداوم بخشیم و در این مسیر باید رابطه مدیران و دستگاههای اجرایی با مردم پررنگتر و صمیمی‌تر و شفاف‌تر باشد.

وی افزود: دولت کارهای بسیار خوبی در تمامی حوزه ها انجام داده است که باید به آگاهی مردم برسد.

نبی پور همچنین به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: تمامی فرآیندهای انتخابات در مشهد به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: روابط عمومی، گوش شنوا، زبان گویا، چشم بینا و مغز متفکر هر دستگاه اجرایی است.

محمدمهدی مومنی افزود: ادارات روابط عمومی نوعی مدعی العموم هستند که نیازهای مردم را به دستگاه متبوع خود منتقل نموده و سیاستهای آن را منطبق بر نیازهای واقعی مردم تغییر می‌دهند.

در این مراسم از مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی خراسان رضوی قدردانی شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.