مدیرعامل آبفا تربت‌حیدریه از تعیین تکلیف پروژه حفر چاه های جدید این شهر پس از ۶ سال خبرداد.

 تعیین تکلیف حفر چاه‌های جدید تربت‌حیدریه پس از ۶ سال

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا عباسی از تعیین تکلیف پروژه حفر چاه های جدید این شهر پس از ۶ سال خبرداد و یکی از اهداف مهم این شرکت را تامین میان مدت و بلند مدت آب تربت حیریه اعلام کرد.

وی افزود: با برگزاری سه جلسه کمیته تامین آب در سه ماه اخیر در خراسان رضوی، برای جبران میان مدت کسری آب شهر تربت‌حیدریه،  حفر چهار حلقه چاه در اراضی جعفر آباد شهرستان در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت.

به گفته مدیرعامل آبفا تربت‌حیدریه از این تعداد، یک حلقه چاه در سال ۹۶ حفر ولی ادامه حفاری مابقی منابع به دلیل عدم جانمایی‌ها متوقف شد.

وی افزود: با پیگیری حوزه بهره‌برداری تربت‌حیدریه و مساعدت و همراهی حوزه معاونت بهره‌برداری آبفا خراسان رضوی یکی دیگر از چاه‌ها تعیین تکلیف و عملیات حفاری آب شروع شد.

عباسی اعلام کرد: جانمایی حفر سومین چاه هم با رایزنی‌های انجام شده به‌زودی آغاز می‌شود.

مدیرعامل آبفا تربت‌حیدریه بر تامین اعتبار مورد نیاز حفر و تجهیز و برق‌رسانی چاه‌های باقیمانده  و همچنین اجرای خطوط انتقال آب تاکید کرد و با بیان اینکه تربت حیدریه در پیک مصرف  ۱۳۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب دارد، ظرفیت فعلی تامین آب شرب در این شهر را ۶۳۰ لیتر برثانیه دانست و اظهار کرد: موضوع تامین بلندمدت آب این شهر هم در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.