معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: در راستای برخورد با دستگاه های اجرایی پرمصرف در این شهر، برق اداره کل ثبت اسناد و املاک، سرپرستی بانک صادرات و سرپرستی بانک سامان خراسان رضوی برای ۲۴ ساعت قطع شد.

برق سه دستگاه اجرایی پرمصرف در مشهد قطع شد

به گزارش قدس آنلاین، عباس آذری  افزود: از ابتدای هفته جاری در پی اعلام شرکت توانیر، دستگاه های اجرایی، نهادها، بانکها، موسسات عمومی و غیردولتی و شهرداری ها ملزم به کاهش ۵۰ درصدی مصرف برق خود در ساعات اداری و کاهش ۹۰ درصدی آن در ساعات غیراداری شدند.

وی ادامه داد: در این راستا دستگاه های اجرایی، بانکها، نهادها و موسسات عمومی و غیردولتی و شهرداریها از استفاده از کولر گازی منع شدند و باید از وسایل سرمایشی کم مصرف در ساعات اداری و غیراداری بهره گیرند.

معاون بهره برداری و نگهداشت شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: در پی این دستورالعمل از شنبه هفته جاری با هماهنگی استانداری و فرمانداری به تمام دستگاه های اجرایی، ادارات، نهادها، شهرداری ها و موسسات عمومی و غیردولتی اعلام شد که در صورت عدم رعایت موارد یاد شده نسبت به قطع برق آنها اقدام خواهد شد که نخستین اقدام امروز با قطع برق سه اداره انجام گرفت.

وی افزود: دستگاه های اجرایی، نهادها و ادارات و شهرداری ها و موسسات عمومی و غیردولتی مشهد اغلب از مشترکان دیماندی هستند و باید کاهش دیماند مصرفی آنها به میزان ۵۰ تا ۹۰ درصد انجام گیرد اما این دستگاه ها در نقاط دیگر استان اغلب جزو مشترکان آمپری هستند و ملاک کاهش مصرف آنها باید براساس میزان مصرف آنها در دوره مشابه سال قبل باشد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.