۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
کد خبر: 753478

چگونه زندگی دنیاگرایانه، فرصت‌طلبان سکولار می‌سازد

عبدالحسین خسروپناه دزفولی/طلبه حوزه علمیه قم

پیروزی مردم فلسطین در جنگ ۱۲ روزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی موجی از امید و افتخار را برای جهان اسلام به ارمغان آورد و بار دیگر نشان داد جوانان شجاع و غیور فلسطین توانایی پیروزی بر دشمن غاصب و آزادسازی بیت‌المقدس را دارند. این پیروزی به قدری چشمگیر بود که رهبر معظم انقلاب نیز با ارسال پیامی این اتفاق مبارک را تبریک گفتند. حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، استاد حوزه و دانشگاه، نظریه‌پرداز، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس شورای اندیشه‌ورز سازمان فرهنگی هنری و فرهنگسرای اندیشه با اشاره به پیروزی مردم فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی یادداشت و پیام تبریکی را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا

یقیناً سرسخت‌ترین مردم را در کینه و دشمنی نسبت به مؤمنان، یهودیان و مشرکان خواهی یافت.

پیروزی فلسطین و غزه مبارک باد. پیروزی مردم مظلوم مسلمان اما مقتدر که بر تهاجم ظالمان صهیونیستی برای چندمین بار پیروز شدند؛ پیروزی که رژیم اشغالگر را عاجزانه به سوی اعلام آتش‌بس سوق داد.

روشنفکران کوراندیش جهان اسلام به‌ویژه ایرانیان خارج‌نشین کجایند که از حادثه دردناک مرگ فرزند به دست پدر، کوه می‌سازند و نظام جمهوری اسلامی را مقصر می‌خوانند؛ اما در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه کودکان و زنان و مردان فلسطینی و کشتار مدرسه دخترانه افغانستان توسط رژیم آمریکا لال می‌شوند.

سلبریتی‌های بی‌سواد و بی‌دردی با خودروهای لاکچری و زندگی در ویلاها و منازل چند صد میلیاردی که تنها دردشان پرداخت خیریه‌ها برای مجالس اهل بیت(ع) است و اینک از دیدن و شنیدن این همه جنایت، کور و کر و لال می‌شوند.

کجایند فمینیست‌ها و طرفداران حقوق حیوانات و محیط زیست و حقوق بشر؟ چرا در لانه‌های خود خزیده‌اند؟

کجایند آن‌ها که امروز از نواندیشی دینی دم می‌زنند و دیروز صدام را خالد بن ولید می‌خواندند و می‌خواستند علیه آمریکای اشغالگر در عراق بشورند؛ اینک هیچ پیامی و سخنی درباره مظلومان غزه نمی‌دهند.

خداوندا تو شاهد باش که چگونه مال حرام و زندگی دنیاگرایانه و بی‌بصیرتی، فرصت‌طلبان سکولار می‌سازد.

دنیای پر از ظلم و جور که با سکوت دربرابر ظلم صهیونیست‌ها سپری می‌شود؛ اما باید دانست:

الا ان نصر الله قریب

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.