۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 753482

از باشگاه بادران خبر می‌رسد که مذاکره این باشگاه با امیدرضا روانخواه مربی جوان فوتبال ایران به سرانجام رسیده و طرفین به توافقات نهایی برای امضای قرارداد رسیده اند.

 امید روانخواه سرمربی بادران شد

به گزارش قدس آنلاین، پس از استعفای محسن عاشوری سرمربی تیم بادران، مسئولان این تیم موافقت ضمنی با این استعفا کرده‌اند و به دنبال سرمربی بعدی خود بودند.
آن‌ها که با فرهاد کاظمی در لیگ یک شروع کردند، در میانه راه با محسن عاشوری ادامه دادند و هم اکنون با ۴۱ امتیاز در رده دوم قرار دارند. بادرانی‌ها در هفته قبل مسابقات برابر شاهین در بوشهر شکست خوردند تا تعارف دیگر تیم‌ها را برای ثبت اختلاف امتیاز بیشتر  را پس بزنند.

روانخواه ۳۳ ساله مربی‌گری را با سپیدرود رشت شروع کرد و پس از آن سرمربی همین تیم شد، او در ادامه موفق شد تا نیروی زمینی تهران را به لیگ دسته یک بیاورد و کارنامه خود را درخشان‌تر کند. او در ابتدای این فصل به خیبر خرم‌آباد پیوست اما در میانه راه با گرفتن نتایج نامطلوب از آن‌ها جدا و به عنوان کمک مربی به کادرفنی مجید جلالی در نساجی اضافه شد. او حال فرصت فوق‌العاده ای خواهد داشت تا کار نیمه تمام فرهاد کاظمی و محسن عاشوری را به سرانجام برساند و البته کارنامه خوبی برای آینده مربی‌گری خود جمع کند.

منبع: ورزش۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.