نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب منطقه ویژه اقتصادی خواف هموارکننده بستر توسعه و نقش‌آفرینی بیشتر این شهرستان مرزی در فرآیند رونق اقتصادی منطقه‌ است.

راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی خواف بسترساز توسعه است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام اکبر احمدپور افزود: با توجه به ظرفیتهای صنعتی و معدنی خواف از جمله وجود معادن کنسانتره و گندله فولاد راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی موجب جهت دهی ظرفیتهای موجود در مسیر توسعه و عمران می شود.
وی ادامه داد: با عنایت به مرزی بودن شهرستان خواف و برخورداری از ظرفیت خط آهن حدفاصل این شهرستان تا هرات ایجاد منطقه ویژه اقتصادی موجب افزایش جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در منطقه می شود.
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی استفاده از ظرفیتهای منطقه ویژه اقتصادی خواف را موجب تحول وضعیت اقتصادی منطقه توصیف کرد و گفت: راه‌اندازی این منطقه ویژه اقتصادی محرک خوبی برای جذب فناوریهای نوین در مسیر توسعه و رونق اقتصادی است.
احمدپور افزود: مصوبه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی خواف در مجموع ظرفیتهای زیادی را برای ایجاد اشتغال پایدار در این بخش از خراسان رضوی ایجاد می‌کند.
وی ادامه داد: ظرفیت قابل توجه صنایع سنگین و سبک و توان فعالان اقتصادی بخش خصوصی را می‌توان در این مسیر برای بهره‌گیری هرچه بیشتر از ظرفیتهای منطقه ویژه اقتصادی خواف به کار گرفت.
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: با عنایت به وجود منابع طبیعی و جاذبه های گردشگری در کنار ظرفیتهای عظیم اقتصادی خواف، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی موجب شکوفایی همه بخشهای مورد اشاره در سطح منطقه‌ می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.