یزد - رئیس حوزه هنری یزد با گرامیداشت حماسه باشکوه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت : تقارن این روز با پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی نمونه‌ای دیگر از قدرت و امداد الهی در یاری رساندن به جبهه حق و نوید آزادسازی قدس شریف است.

تقارن سالروزفتح خرمشهربا پیروزی مقاومت ، نوید بخش آزادی قدس شریف است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازحوزه هنری یزد ، محمدرضا کوچک زاده با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهارداشت : سوم خرداد؛ روز ملی «مقاومت، ایثار و پیروزی» جلوه‌ای از مجاهدت، مقاومت و دفاع همه‌جانبه ملت بصیر و غیوری است که با توکل به خدا و عنایات ائمه هدی(ع) در پرتو ایمان و اخلاص و تکیه به توان داخلی با اراده‌ راسخ و استوار حماسه‌ای ماندگار آفریدند.

و ی افزود: پرورش‌یافتگان قیام عاشورا و رهروان مکتب روح‌الله(ره)، سوم خردادماه ۱۳۶۱ در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس که از نقاط عطف طلایی و راهبردی دفاع مقدس به شمار می‌رود، پس از ۵۷۵ روز خرمشهر را از اشغال رژیم بعثی ـ صهیونیستی صدام آزاد کردند. رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند: «وقتی ملت ایران با قدرت خرمشهر را از دشمن پس گرفت و هزاران نیروی رزمنده‌ی دشمن را اسیر کرد، در واقع سرنوشت نهایی جنگ نوشته شد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.