سه دیدار معوقه از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، تا حدودی تکلیف تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی را روشن خواهد کرد تا مربیان با شناخت بیشتری از حریفان خود به استقبال تعطیلی بروند.

معوقه های تعیین کننده

نبرد نفس‌گیر سرخ‌ها

یکی از دیدارهای حساس امروز بین دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن برگزار خواهد شد، شاگردان مجتبی حسینی پس از دو بازی با آبی‌های پایتخت که سهم آن‌ها یک پیروزی و یک شکست بود، حالا به مصاف تیم پرستاره پرسپولیس خواهند رفت. ذوب آهن که در برهه کنونی موقعیت خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد، به شدت به امتیاز کامل این بازی نیاز دارد، اما در آن سوی میدان شاگردان گل محمدی برای عقب نماندن از کورس با سپاهان فقط به پیروزی نیاز دارند. به همین دلیل آن‌ها به آب و آتش خواهند زد تا از ذوب آهن در خانه خود امتیاز بگیرند و شرایط بازی را به سود خود تغییر دهند.

تراکتور به مانع فولادی خورد

جدال دو نماینده آسیایی ایران یکی از بازی‌های جذاب امروز خواهد بود.

مطمئناً تقابل رسول و جواد یکی از بازی‌های دیدنی امروز است. تراکتوری‌ها که پس از خروج از جام حذفی فیروز کریمی را به عنوان مشاور فنی به تیم رسول خطیبی اضافه کردند، امیدوارند بتوانند در این دیدار به سه امتیاز کامل بازی دست پیدا کنند تا بتوانند در جدول رده بندی فاصله خود را با تیم‌های بالانشین کاهش دهند، فولادی ها نیز همچنان امیدوارند با کسب نتایج قابل قبول شانس خود را برای کسب سهمیه افزایش دهند تا فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را نیز تجربه کنند.

استقلال در برزیل

در آخرین دیدار معوقه امروز، شاگردان فرهاد مجیدی در آبادان به مصاف تیم نفت خواهند رفت. شاگردان مجیدی که در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر دو شکست تلخ را تجربه کردند، شانس کمی برای بازگشت به کورس قهرمانی دارند، اما آن‌ها به هدف جبران این دو شکست و دلجویی از هوادارانشان و کاهش اختلاف با تیم‌های بالای جدول به فکر سه امتیاز این بازی هستند، بدون تردید مجیدی خوب می‌داند اگر در این بازی دوباره استقلال بازنده میدان شود، کار برای او و شاگردانش بسیار سخت خواهد شد در نتیجه با وجود غیبت دیاباته، موسوی و مهدی پور به دنبال برتری در این بازی حساس و سرنوشت ساز است.

برنامه بازی‌ها

 دوشنبه ۳ خرداد

ذوب آهن اصفهان – پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰

فولاد خوزستان – تراکتور تبریز ساعت ۲۰:۴۵

صنعت نفت آبادان – استقلال

ساعت ۲۱:۳۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.