کرمان- استاندار کرمان گفت: نگران شیوع ویروس کرونای هندی در استان کرمان هستیم و شهرستان‌های جنوبی استان در معرض خطر بیشتری هستند.

نگران شیوع کرونای هندی در استان کرمان هستیم

به گزارش قدس آنلاین؛ علی زینی‌وند، در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان اظهار داشت: وضعیت با ثباتی در ارتباط با ابتلا به کرونا در استان داریم.

استاندار کرمان با بیان اینکه وضعیت موجود بسیار شکننده است و عدم رعایت پروتکل‌ها می‌تواند بسیاری را درگیر بیماری کند گفت: نگران شیوع ویروس کرونای هندی در استان کرمان هستیم و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های جنوبی استان در معرض خطر بیشتری هستند و باید از تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی جداً خودداری شود افزود: سختگیری‌های کرونایی در استان کرمان باید اعمال شود.

زینی‌وند با تاکید بر اینکه هشدارها باید جدی گرفته شده و از عادی انگاری به‌شدت خودداری شود عنوان کرد: در حال حاضر از ۲۳ شهرستان استان، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در سطح این ۹ شهرستان محدودیت‌های ویژه این رنگ بندی اعمال می‌شود گفت: روسای دانشگاه علوم پزشکی در استان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محدوده فعالیت خود نظارت داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.