مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اضافه شدن دو پایگاه خودرویی و تجمیعی تزریق واکسن کرونا در شهر مشهد خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۲ پایگاه تزریق واکسن کرونا شامل دو مرکز خودرویی، دو مرکز تجمیعی و ۱۸ مرکز ثابت در شهر مشهد فعال است.

اضافه شدن ۲ پایگاه خودرویی و تجمیعی تزریق واکسن کرونا در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن درخشان اظهار کرد: مرکز تجمیعی ثامن در طبقه ۵ ساختمان مهر کوهسنگی فعال شده و در روز اول به ۶۰۰ نفر از افراد بالای ۷۰ سال نوبت‌دهی شده و پیش‌بینی تزریق روزانه ۵۰۰ تا هزار نفر در این مرکز را داریم.  حدود ۱۵ تیم فعال در مرکز تجمیعی ثامن هستند.

وی افزود: پایگاه خودرویی میثاق در بلوار آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی است که در این پایگاه هم همانند مرکز خودرویی شهرک دانش و سلامت تزریق واکسن به واجدان شرایط در داخل خودرو انجام می‌شود.  فعالیت پایگاه‌های خودرویی از ساعت ۸ تا ۱۶ بوده و در هر پایگاه روزانه به بیش از ۲۵۰ نفر واکسن کرونا تزریق می‌شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تعداد پایگاه‌های تزریق واکسن کرونا در شهر مشهد با اضافه شدن ۲ پایگاه دیگر از ۲۰ به ۲۲ عدد افزایش یافت، خاطرنشان کرد: تعداد ۱۸ پایگاه ثابت تزریق واکسیناسیون کرونا در مشهد داریم که این عدد با افزایش ۲ پایگاه خودرویی در شهرک دانش و سلامت و بلوار آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و ۲ پایگاه تجمیعی در هنرستان سیدجمال‌الدین اسدآبادی و برج مهر کوهسنگی به ۲۲ پایگاه رسیده و تا رسیدن به ایده‌آلمان که فعال شدن ۱۲ پایگاه تجمیعی و خودرویی است نیاز به راه‌اندازی ۸ پایگاه دیگر داریم.  با فعال شدن تمامی پایگاه‌های تجمیعی و خودرویی تعداد مجموع پایگاه‌های فعال در خصوص تزریق واکسن کرونا به ۳۰ پایگاه خواهد رسید.

درخشان بیان کرد: در شهرستان‌ها یک تا دو پایگاه ثابت داریم و در صورت نیاز به افزایش، یک پایگاه تجمیعی و یک پایگاه خودرویی اضافه خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.