پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق امروز بار دیگر هدف حمله راکتی قرار گرفت و پدافند آمریکا از دفع این راکت‌ها عاجز ماند.

حمله راکتی به پایگاه عین الاسد و شکست پدافند آمریکا در مقابله با آن

قدس آنلاین: شبکه تلویزیونی المیادین  به نقل از خبرنگار خود از شنیده شدن صدای چند انفجار در اطراف پایگاه عین الاسد در استان الانبار عراق که نیروهای آمریکایی در آن مستقر هستند خبر داد و افزود: این پایگاه با سه فروند موشک هدف حمله قرار گرفت.

خبرنگار راشاتودی نیز گزارش داد: امروز دوشنبه یک راکت در داخل پایگاه سقوط کرد، در حالی که دو راکت دیگر در مجاورت آن فرود آمدند. او در ادامه افزود: «هنوز از خسارات احتمالی گزارشی در دسترس نیست.»

به گفته شاهدان عینی، حداقل ۵ راکت ۱۲۲ میلی متری به دلیل عدم موفقیت سامانه‌های دفاع هوایی آمریکا در دفع آن‌ها، مکان‌های حساس پایگاه عین الاسد را هدف قرار دادند.

در همین حال یک منبع امنیتی عراقی به الجزیره گفت که پایگاه عین الاسد در غرب عراق با ۲ فروند کاتیوشا هدف گرفته شده، اما این حمله خساراتی نداشته است.

لحظاتی بعد سخنگوی نیروهای تروریستی آمریکا در عراق نیز در پیامی اعلام کرد پایگاه هوایی عین الاسد ساعت ۱۳:۳۵ دقیقه هدف حمله راکتی قرار گرفت. این حمله تلفاتی نداشته است و خسارات وارده در دست بررسی است.

یادآور می‌شود این اولین بمباران این پایگاه، دو روز پس از اعلام بیانیه‌ هماهنگی گروه‌های مقاومت اسلامی عراق مبنی بر هشدار درباره تشدید حملات خود علیه نیروهای آمریکایی در عراق است.

چند روز پیش نیز، پایگاه عین الاسد هدف حمله پهپادی قرار گرفت، اما خسارات جانی در پی نداشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.