سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: مردم مرکز استان سمنان برای شرکت در انتخابات تمام الکترونیک ۲۸ خرداد آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌ها برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین؛ حبیب‌الله خجسته‌پور در جلسه ستاد انتخابات استان سمنان با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران شهرستان‌های استان در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: براساس تقویم و زمان‌بندی، فرایند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان در حال انجام است.

خجسته پور تصریح کرد: قبول مسئولیت فرماندار به عنوان رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان به این معنا است که وی باید در تمام جلسات مربوط به انتخابات حضور یابد و موضوعات را به جد پیگیری و پاسخگوی مسایل و دغدغه های احتمالی باشد.

وی اضافه کرد: فرمانداری های استان سمنان حداکثر تا ۲ روز آینده اماکن رو باز خود را برای تبلیغات انتخابات به ستاد انتخابات استان سمنان اعلام کنند و این اماکن قابلیت تامین امنیت، برخورداری از سیستم صوتی و در تراز برگزاری تبلیغات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد.

خجسته پور گفت: در زمان حاضر فرض بر این است انتخابات در مرکز استان سمنان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد و در روزهای آینده با برپایی چادرهایی در نقاط مختلف شهر سمنان، آموزش‌های لازم در ارتباط با انتخابات تمام الکترونیک به مردم داده می شود.

شرکت رای اولی‌ها در انتخابات جشن تکلیف سیاسی است

همچنین رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در گردهمایی ویدئو کنفرانسی رای اولی‌ها در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: شرکت رای اولی‌ها در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جشن تکلیف سیاسی است.

خجسته‌پور افزود: در جمهوری اسلامی ایران شرکت در انتخابات تکلیف و حق است و با توجه به رهنمود های رهبر معظم انقلاب، آحاد جامعه در حماسه ملی انتخابات پیش رو شرکت کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه، اگر امکانات و نیروی انسانی آموزش و پرورش نباشد، برگزاری انتخابات میسّر نخواهد بود، گفت: معلمان با حضور در هیات های اجرایی انتخابات و به عنوان نماینده فرماندار در شعبه های اخذ رای و همچنین دانش آموزان و معلمان و کارکنان آموزش و پرورش با حضور در انتخابات و پای اخذ رای، شور و نشاط سیاسی ویژه ای برای کشور ایجاد می کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: انتخاب یک قدرت و توانایی است و دانش آموزان با رسیدن به سن تکلیف سیاسی می‌توانند برای تعیین حق سرنوشت کشور در پای صندوق های رای حاضر شوند.
وی گفت: در دهه ۵۰ جوانان میهن انتخاب کردند که در مقابل استبداد ایستادگی کنند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در دهه ۶۰ هم جوانان رشید ایران اسلامی با حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل انتخاب کردند از مرزهای ایران اسلامی جانانه دفاع کنند.
خجسته پور ادامه داد: اکنون کشور ما در ابعاد مختلف در جنگ با دشمنان است و دشمنان ایران اسلامی در قالب جنگ های اقتصادی، فرهنگی و نرم درصدد ضربه زدن به کشور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.