نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بر ضرورت برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی دقیق برای اعمال قطعی برق به مردم تأکید کرد و خطاب به متولیان برق در این استان گفت: توزیع انرژی را به‌گونه‌ای مدیریت کنید که مردم دچار نارضایتی نشوند.

توزیع انرژی را به‌گونه‌ای مدیریت کنید که مردم دچار نارضایتی نشوند

به گزارش قدس آنلاین، عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با اعضای ستاد مدیریت مصرف آب و برق خراسان رضوی با اشاره به اینکه مشهد از گذشته تا به امروز دارای وفور نعمت همچون نعمت برق و گاز بوده است، اظهار کرد: این دو خصوصیت به برکت امام رضا علیه‌السلام برقرار بوده و هست.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی با اشاره به‌سختی و خسارات مردم در این چندروزه که به‌واسطه‌ی قطع برق بوده است، افزود : بسیاری از مردم و تولیدکنندگان به خاطر قطعی‌های ایجادشده دچار مشکل شدند، بنابراین اگر به خاطر عارضه‌ای که پیش‌آمده نیاز است تا برای مدت موقتی قطعی داشته باشیم باید به مردم اطلاع‌رسانی شود تا افراد در هنگام انجام کارشان دچار مشکل نشوند و خسارت نبیند.

وی با تأکید بر اهمیت مدیریت صحیح انرژی در کشور، ابراز کرد: باید برای این قطعی‌ها برنامه‌ریزی شود و زمان قطعی برق به‌طور دقیق به مردم اطلاع  داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی بابیان اینکه باید جهادی پای‌کار کشور و مردم باشیم، بیان کرد: شما متخصصان جوان این توانمندی را دارید که با ابتکار و پیشرفت بسیاری از مشکلات را برطرف کنید.

وی با اشاره به در نظر گرفتن شرایط زندگی مردم و اولویت برای بخش‌های صنعتی و کشاورزی که در برخی مناطق شرایط حساس‌تری دارد، یادآور شد: در مناطق گرمسیری و مناطق صنعتی نمی‌شود روزانه قطعی برق حتی برای مدتی داشته باشیم، بنابراین ضروری است با توجه به میزان سختی شرایط مردم این مسئله مدیریت، تا نارضایتی ایجاد نشود .

آیت‌الله علم‌الهدی بابیان این‌که مدیریت‌ها باید باهم همسو شوند و اطلاعات را به‌درستی به مردم ابلاغ کرد، ابراز کرد:در این راستا می‌توانیم برای این اطلاع‌رسانی از رسانه ملی استفاده کنیم تا مردم از قبل اطلاع داشته باشند.

وی با اذعان به اینکه ما در بخشی از نقاط کشور در مسئله کشاورزی دچار مشکل هستیم و نیاز است که برای رفع آن تلاش کرد، یادآور شد: لازم است که همه‌ی شما بزرگواران با تخصص‌های لازم تلاش کنید تا مردم را به سمت مصرف درست و ابتکارات جدید پیش ببرید تا مردم هم سبک جدید مصرف را یاد بگیرند و هم دچار مشکلات و خسارات نشوند.

 انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.