کردستان- مدیرعامل شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک ایران گفت: در چارچوب توافقات وزاری صمت ایران و عراق و مقامات عالی دو کشور، آمادگی همکاری‌های توسعه تولید مشترک و صادرات به کشورهای دیگر و برگزاری اجلاسیه‌های تجاری و مکان‌یابی و ایجاد شبکه‌های صنعتی در اقلیم داریم.

افزایش ۴۰ درصدی صدور پروانه بهره‌برداری در صنایع کوچک

به گزارش قدس آنلاین علی رسولیان افزود: اهمیت اشتغال، کار و توانمندکردن مردم انکارناپذیر است و دین اسلام برای مردم، رفاه و توانمندی خواسته و کشورهای اسلامی و همسایه‌های ما باید توان خود را برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد بکارگیری کنند.

رسولیان تصریح کرد: رشد ۱۰ درصدی پروانه بهره‌برداری، واگذاری بیش از ۵ هزار هکتار زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی به معنای رشد سرمایه‌گذاری در ایران است که ما توان خود را در این مسیر معطوف می‌کنیم که زمینه سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

معاون وزیر صمت اذعان داشت: با تدابیر حوزه کالا، عمق داخل‌سازی به شدت رشد کرده است، بسیاری از کالاهای وارداتی به صفر رسیده و در داخل تولید می‌شود که می‌توان با همکاری بخش خصوصی ایران و عراق ان را افزایش داد.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی بانه که یکی از مناطق تحت مدیریت سازمان صنایع کوچک است، نگین اقتصادی منطقه است که زمین مناسب و امکانات رفاهی دارد و برنامه‌ریزی شده ۵۰ میلیارد تومان دیگر پروژه در این منطقه ایجاد شود به سمت توسعه آن تا ۵۰ هکتار دیگر می‌رود.

رسولیان عنوان کرد: در چهارچوب توافقات وزرای صمت ایران و عراق و مقامات عالی دو کشور، آمادگی همکاری‌های توسعه تولید مشترک و صادرات به کشورهای دیگر و برگزاری اجلاسیه‌های تجاری و مکان‌یابی و ایجاد شبکه‌های صنعتی در اقلیم داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.