فرمانده انتظامی تربت‌جام گفت: ماموران این فرماندهی در ایست و بازرسی شهید عزتی موفق شدند حین کنترل خودروهای عبوری ۱۷۲ هزار و ۵۸۹ عدد قرص و داروی غیرمجاز و قاچاق را کشف کنند.

کشف بیش از ۱۷۲ هزار عدد انواع داروی قاچاق در تربت‌جام

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ مجتبی موهبتی اظهار کرد: این تعداد داروی قاچاق در بررسی و کنترل از یک دستگاه مینی‌بوس کشف و یک نفر متهم این پرونده پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

وی در ادامه از کشف  ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر طی عملیاتی دیگر خبر داد و افزود: پلیس با نظارت و کنترل فعالیت‌های مشکوک در سطح شهر توانست با درایت و تیزبینی از تحرک سه توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان آگاهی یابد و در یک عملیات به موقع عوامل فروش مواد مخدر در منطقه دستگیر شدند.

موهبتی بیان کرد: متهمان که متشکل از ۲ نفر زن و یک مرد بودند پس از احراز هویت برای ادامه بازپرسی تحویل مقامات قضایی شدند، از محل دپوی قاچاقچیان ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک و یک قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زن فاقد مجوز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ شهید بهشتی این انتظامی در پی گزارش وقوع چند فقره سرقت کابل‌های برق در شهرستان و بروز مشکل برای شهروندان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده و بلافاصله پیگیری کردند.

موهبتی مطرح کرد: پس از پیگیری ماموران تجسس و بررسی‌های میدانی سارق شناسایی و توسط پلیس دستگیر شد، متهم که جوانی ۳۶ ساله است در تحقیقات اولیه به هفت فقره سرقت کابل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی تربت‌جام تاکید کرد: شهروندان با رعایت اصول پیشگیری از سرقت و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از اموالشان کوتاه و هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.