سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: ظرفیت بنگاه‌های کوچک و زودبازده در غرب استان خراسان رضوی مغفول واقع شده است.

ظرفیت بنگاه‌های کوچک غرب استان خراسان رضوی مغفول مانده است

به گزارش قدس آنلاین،   بهروز محبی اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در محورهای غرب خراسان رضوی ضرورت ایجاد امنیت بیشتر برای جاده‌ها و محورهای مواصلاتی است تا شاهد شکل‌گیری جاده‌های موسوم به جاده مرگ نباشیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی عنوان کرد: در این راستا محورهای مواصلاتی سبزوار برای احداث و یا بازسازی در دستور کار قرار گرفته‌اند و اعتبار لازم برای محورهای سبزوار به سلطان آباد و سبزوار به اسفراین جذب شده است.

محبی تکمیل زنجیره خدمات درمانی در سبزوار را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: یکی از بیمارستان‌های غرب خراسان رضوی که نیازمند تکمیل است بیمارستان خوشاب است که باید اعتبارات لازم برای تکمیل آن اختصاص پیدا کند.

وی افزود: همچنین بر این باور هستیم که باید اقدامات حمایتی مناسبی برای اشتغال در منطقه غرب استان خراسان رضوی صورت بگیرد و رایزنی‌های خوبی نیز در این زمینه با ستاد اجرائی فرمان امام(ره) و کمیته امداد صورت گرفته است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از مهمترین ظرفیت‌هایی که می‌تواند در این راستا مورد استفاده قرار گیرد بهره گیری از ظرفیت بنگاه‌های کوچک است که به ویژه می‌توان نمونه‌های آن را در روستاها راه‌اندازی کرد.

محبی بیان کرد: یکی از سیاست‌هایی که به صورت جدی در روستاها مورد دنبال قرار می‌دهیم اشتغال‌زایی است و حتی درصدد هستیم با اقدامات حمایتی در این راستا زمینه مهاجرت معکوس را نیز فراهم کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.