یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد جریان مقاومت در پی آزادی وجب به وجب خاک این کشور است و نبرد «شمشیر قدس» نیز برای همین هدف بود.

 جهاد اسلامی: شمشیر قدس معادلات تازه‌ای در جنگ با اسرائیل به وجود آورد

قدس آنلاین: داوود شهاب از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که «هیچ جایی برای بازگشت وجود ندارد و ما با گامهای استوار برای بیرون راندن این رژیم، پیشروی می‌کنیم».

شهاب به پایگاه خبری العهد گفت که نیروهای مبارز فلسطینی در پی آزادی وجب به وجب خاک این کشور هستند و نبرد «شمشیر قدس» نیز برای همین هدف بود.

وی با اشاره به افزایش دستاوردهای مقاومت و خرد جمعی ملل مسلمان درباره لزوم مقابله با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد، زمانی که قدس، عنوان اصلی درگیری با صهیونیستها باشد، همه ملی‌گرایان فلسطین در این درگیری با هم تلاقی پیدا می‌کنند.

این رهبر جهاد با بیان اینکه تمام تلاشهای صهیونیستها برای فتنه‌افروزی و ایجاد شکاف در داخل جامعه فلسطین شکست خورده است، تأکید کرد، شمشیر قدس، معادلات تازه‌ای در جنگ مستقیم با رژیم صهیونیستی به وجود آورد.

شهاب ادامه داد: «زمانی که گفتیم، این جنگ، شمشیر قدس نام دارد، معنای این نامگذاری این بود که این شمشیر در دست مقاومت [فلسطین] است و آن را برای دفاع از شهر قدس کشیده است».

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مقاومت برای دفاع از قدس، خاطر نشان کرد، در مرحله ازادی ملی و مقابله با رژیم صهیونیستی، هیچ چیزی جز مقاومت نمی‌تواند مردم فلسطین را متحد کند.

این رهبر جهاد در پایان خاطر نشان کرد، هر طرح سیاسی ملی که متکی به مقاومت نباشد، هیچ ارزشی ندارد؛ زیرا مقاومت، سنگ‌بنای اتحاد داخلی فلسطین است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.