رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور گفت: بیمه رسانه ها قرار بود از صندوق هنر انجام شود اما متاسفانه این صندوق کمترین همکاری را با رسانه ها داشته است.

صندوق هنر برای بیمه خبرنگاران همکاری نمی کند

قدس آنلاین: ساسان شیخی در نشست هم اندیشی رسانه های مازندران با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور، با بیان اینکه مازندران دارای ۱۵ روزنامه، ۶۲ هفته نامه، ۱٠۸ سایت خبری و ۱٠٠ سرپرستی روزنامه سراسری است، اظهار کرد: خانه مطبوعات مازندران بیش از ۵٠٠ نفر عضو دارد و مزیت این استان در این است که در همه شهرستانهای مازندران بیش از ۲۰ نفر عضو خانه مطبوعات مازندران هستند. 

وی با اشاره به اینکه اعضای خانه مطبوعات مازندران پویا و فعال هستند، افزود: در کنار خانه مطبوعات سایر تشکل ها از جمله انجمن صنفی غرب مازندران و سازمان بسیج رسانه تعامل خوبی با این خانه دارند. 

رئیس خانه مطبوعات کشور از رونمایی پوستر نخستین جشنواره رسانه‌ای شمال کشور خبر داد و گفت:  یکی از اولویت های خانه مطبوعات، آموزش خبرنگاران است که با همکاری مرکز مطالعات رسانه کشور انجام خواهد شد. 

شیخی با اشاره به اعطای قطعه زمینی در خیابان قارن ساری به خانه مطبوعات مازندران، خاطرنشان کرد: قرار است با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ساختمان این خانه ساخته شود.

وی به برخی مشکلات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: چاپ دیجیتال که توسط برخی رسانه ها انجام می شود ضربه بزرگی به رسانه هایی که قانونمند عمل می کنند وارد می کند. 

شیخی خواستار کارت خبرنگاری واحد برای همه رسانه ها شد و تاکید کرد: همه خبرنگاران استانها نیز مانند تهران باید به این کارت خبرنگاری دسترسی داشته باشند.

رئیس خانه مطبوعات کشور تصریح کرد: بیمه رسانه ها قرار بود از صندوق هنر انجام شود اما متاسفانه این صندوق کمترین همکاری را با رسانه ها داشته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.