۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 754131

آبی پوشان پایتخت که یکی از گران‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال ایران را در اختیار دارند از ابتدای فصل با بحران‌های مالی فراوانی دست و پنجه نرم کردند اما توانستند تا اینجای کار شرایط را کنترل کنند، ولی انگار کار به شدت سخت شده و اعضای هیئت مدیره قادر نیستند بدون حاشیه‌های متعدد مالی کار خود را پیش ببرند.

طبیعتاً با رونمایی از بحران‌های مالی صدای بازیکنان فعلی و طلبکاران خیلی واضح‌تر از قبل به گوش می‌رسد؛ چون آن‌ها می‌دانند اگر وضعیت به همین منوال پیش برود وصول مطالباتشان به سرنوشت داستان‌های هزار و یک شب تبدیل خواهد شد!

اما بحران مالی استقلال در مقطع کنونی آسیب‌های دیگری را نیز به همراه داشته تا حدی که رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از اعتراض استقلالی‌ها به اتفاقات دیدار این تیم با پیکان مدعی شد استقلالی‌ها به این موضوع اعتراض داشتند اما روند قانونی در این خصوص به درستی طی نشد به همین دلیل شکایت استقلال قابل رسیدگی نیست؛ چون باشگاه استقلال هزینه دادرسی را پرداخت نکرده است!

این اتفاق برای هواداران بسیار غیرقابل باور بود اما حسن‌زاده با رونمایی از آن این حقیقت مضحک را فاش کرد که استقلالی‌ها بابت اعتراض خود شکایت کردند اما پولی بابت رسیدگی پرداخت نکرده‌اند. نکته جالب توجه این بود که مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره آبی‌پوشان پس از بازی با صنعت نفت آبادان در گفت و گو با سایت رسمی استقلال به بی توجهی فدراسیون و کمیته انضباطی به شکایت استقلال اعتراض کرده بود، در حالی که خبر نداشت استقلال برای رسیدگی به این موضوع اصلاً وجهی را به حساب فدراسیون واریز نکرده

است.

با این شرایط حالا که مشکلات مالی آبی‌ها سر به فلک گذاشته و اسپانسر باشگاه دیگر پولی را بابت هزینه‌های جاری به مجموعه استقلال پرداخت نمی‌کند، باید دید مدیران این باشگاه چه تصمیمی در رابطه با تأمین منابع مالی اتخاذ خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.