رییس کمیته علمی و عضو ستاد مقابله با بیماری کرونا خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۶۳ بیمار کرونایی در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند؛ بر بررسی وضعیت و شرایط در راستای سرعت در بهبود این بیماران تاکید کرد.

۲۶۳ بیمار کرونایی در بخش‌های مراقبت ویژه خراسان رضوی بستری هستند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمود شبستری در نشست کمیته علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر ۹۶۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری هستند که ۷۰۰ بیمار در بخش‌های کرونا بستری هستند، گفت: با اجرای برنامه‌های نظارتی و بازدید از بخش‌های مراقبت ویژه، و استفاده از نظرات اعضای هیات علمی، ضمن بررسی وضعیت بیماران در صورت نیاز به راهکارها و مداخلات درمانی برای افزایش سرعت بهبود بیماران نیز ارائه شود.

رییس کمیته علمی و عضو ستاد مقابله با بیماری کرونا خراسان رضوی با بیان اینکه نتایج این بازدیدها و نظرات علمی آن به کمیته علمی استان ارائه خواهد شد، تصریح کرد: در این مسیر می‌توان از اساتید گروه طب ایرانی و مکمل نیز بهره گرفت.

وی گفت: در پیک موج چهارم کرونا ۴۶۰ بیمار در بخش‌های مراقبت ویژه بستری بودند که این میزان در حال حاضر به ۲۶۳ بیمار کاهش یافته است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.