منابع از امضای نامه‌ای توسط ۶۰۰ موزیسین و خواننده سرشناس برای تحریم برگزاری کنسرت در اراضی اشغالی خبر دادند.

۶۰۰ موزیسین و خواننده سرشناس خواهان تحریم رژیم صهیونیستی شدند

قدس آنلاین: به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ۶۰۰ موزیسین و خواننده بین‌المللی در راستای حمایت از ملت فلسطین با امضای نامه‌ای خواستار تحریم برگزاری کنسرت در اراضی اشغالی شدند.

طبق این گزارش، ازجمله سرشناس ترین این افراد؛ نیکولاس جار، آهنگساز آمریکایی شیلیایی ‌تبار، اون پلت، موسیقی‌دان اهل کانادا و راجر جرج واترز خواننده، ترانه‌سرا، نوازنده و آهنگ‌ساز انگلیسی هستند.

امضا کنندگان این نامه حملات اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها را محکوم کرده و خواستار اجرای عدالت و تعیین سرنوشت فلسطینی‌ها شدند.

در این نامه آمده است: ما از شما می‌خواهیم که در مخالفت با فعالیت‌های نهادهای فرهنگی اسرائیل به ما بپیوندید و قاطعانه از ملت فلسطین و حق انسانی آنها برای برخورداری از حاکمیت و آزادی حمایت کنید. ما معتقدیم که این مسئله برای یک روز زندگی کردن در جهان عاری از آپارتاید مهم است.

در ادامه این نامه تاکید شده است که سکوت به معنای تبانی با جنایت جنگی رژیم صهیونیستی است و امروز سکوت نمی‌تواند یک گزینه باشد؛ چراکه بمباران وحشیانه غزه محاصره شده منجر به از دست رفتن جان بیش از ۲۴۵ شخص طی هفته‌های گذشته شد. سکوت نمی‌تواند یک گزینه باشد؛ چراکه ساکنان فلسطینی منطقه الشیخ جراح قدس اشغالی به اجبار باید خانه‌هایشان را ترک کنند و این مسئله همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.