بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه بعد از پیروزی در انتخابات اخیر طی نطقی تلویزیونی خطاب به ملت سوریه گفت: پیام حضور شما در انتخابات به دشمنان رسید و مأموریت بزرگ ملی با موفقیت انجام شد.

 پیام حضور شما در انتخابات به دشمنان رسید/ مأموریت بزرگ ملی با موفقیت انجام شد

قدس آنلاین: بشار اسد رئیس جمهور سوریه در نطقی تلویزیونی خطاب به رأی‌دهندگان سوری گفت: در این انتخابات شما تعریف دیگری از ملی‌گرایی و وطن‌گرایی ارائه دادید و آثار آن در آینده آشکار خواهد شد.

بشار اسد گفت: آنچه دست به آن زدید، پدیده‌ای بود که دشمنان وطن را به مبارزه و چالش می‌طلبید و نابودی غرور و خودبرتربینی آنها بود.

وی خدمت به کشور را مایه افتخار خود دانست و گفت: این‌که مرا انتخاب کردید، برای اینکه به شما خدمت کنم، افتخار بسیار بزرگی است که تنها کسی به آن دست می‌یابد که عضوی از این ملت باشد.

نامزد پیروز در انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: قدرت و توان بسیار بالای شماست که به وطن قدرت می‌دهد و آن را آماده کسب پیروزی و موفقیت می‌کند.

بشار اسد ادامه داد: شما ثابت کردید که در انتخابات و رخدادهای بزرگ، وطن برای شما از هر چیزی بالاتر و مهم‌تر است و چیزی بالاتر و مهم‌تر از آن وجود ندارد.

وی برگزاری انتخابات اخیر در این کشور را حامل پیامی برای دشمنان این ملت دانست و گفت: پیام به دشمنان رسید و مأموریت بزرگ ملی با موفقیت انجام شد.

بشار اسد تصریح کرد: من مطمئن هستم که ما با این روحیه جنگندگی، خواهیم توانست تمام دشمنان خود را هر قدر که حملات و هجوم‌ها زیاد و گفتمان‌ها خصمانه شود، شکست دهیم.

وی اضافه کرد: این همان روحیه‌ای است که ما برای مرحله آینده به آن نیاز داریم، مرحله کار و فعالیت مستمر و مقاومت و ایستادگی تا به دشمنان خود بار دیگر ثابت کنیم که جنگیدن با مطالبات و خواسته‌های اساسی و معیشت ملت ما،  تنها پایبندی و التزام این ملت را به وطنش و به تمام نمادها و سمبل‌هایش افزایش خواهد داد.

بشار اسد همچنین خطاب به ملت سوریه تصریح کرد: آنچه به من شور و حماسه و اعتماد و باور به آینده می‌دهد، روح مبارزه‌طلبی موجود درون شماست، روحیه‌ای که بدون آن کسی که عهده‌دار مسئولیت می‌شود، نمی‌تواند با چالش‌های بزرگ ملی مقابله کند و وطنی بعد از 10 سال جنگ از جا برخیزد.

وی همچنین به شهروندان سوری مقیم خارج کشور گفت: صدای شما با قدرتی مضاعف نه‌تنها توسط صندوق‌ها بلکه به‌واسطه موضع‌گیری‌های‌تان رسید.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.