گیلان -فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر از شناسایی و دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت و درگیری اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

دستگیری عوامل قمه‌کشی و ایجاد رعب و وحشت در رضوانشهر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ امیر وهاب‌زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع درگیری و ایراد ضرب و جرح در شهر رضوانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل، یک نفر از عوامل درگیری در صحنه دستگیر و شناسایی دیگر متهمان در دستورکار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطع با هرگونه شرارت و ناامنی گفت: با انجام اقدامات کارشناسی و اشرافیت اطلاعاتی پلیس، ماموران موفق شدند هویت متهم متواری این پرونده را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران با انجام پیگیری و اقدامات فنی و کارشناسی و پس از هماهنگی قضایی، سحرگاه امروز موفق شدند عامل اصلی این درگیری که از اراذل و اوباش سابقه‌دار است را در منزلش واقع پره‌سر دستگیر کنند.

سرهنگ وهاب‌زاده با اشاره به کشف و ضبط یک تیغه قمه از مخفیگاه متهم گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده، علت درگیری روز گذشته را اختلافات مالی با یکدیگر عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در پایان تصریح کرد: قطعا پلیس در برابر مخلان آسایش شهروندان و برخورد با عوامل ایجاد ناآرامی و برهم‌زنندگان امنیت روانی جامعه لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.