همدان- استاندارهمدان با بیان اینکه تا کنون در استان همدان بیش از ۷۴ هزار نفر واکسینه شده‌اند گفت: شیب شیوع بیماری کرونا در استان نزولی اما شکننده است.

بیش از ۷۴ هزار نفر در همدان علیه کرونا واکسینه شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین ، سید سعید شاهرخی ظهر شنبه  در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه شیب شیوع بیماری کرونا در استان نزولی اما بسیار شکننده است اظهار کرد: به دلیل روند کاهشی شیوع کرونا در استان، برخی از گروه‌های یک و ۲، فعالیت‌های خود را طبق معمول از سر گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون دراستان بیش از ۷۴هزار نفر واکسینه شده‌اند که این اقدام علوم پزشکی قابل تقدیر وتشکر است گفت: روند شیوع بیماری کرونا در استان کاهشی است، اما مردم همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های فامنین و اسدآباد زرد و سایر شهرستان‌ها نارنجی است افزود: خانواده‌ها می‌توانند با پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی از شیوع کرونا جلوگیری کنند زیرا ۹۸ درصد علت شیوع کرونا به خاطر دراستان تماس‌های درون‌خانوادگی وشرکت دراجتماع است.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه از ۱۲خردادماه تا ۱۷خردادماه تمام ترددهای بین استانی ممنوع خواهد بود اظهار کرد: تردد شبانه خودروها در استان همدان از ساعت ۲۲ به بعد ممنوع است.

شاهرخی ضمن اینکه خواستار اطلاع‌رسانی شیوه‌نامه‌های دوران تبلیغات درایام شیوع کرونا به تمام دستگاه‌های اجرایی شد گفت: نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی کرونا در ایام انتخابات، تشدید شود چراکه حفظ سلامت مردم برای ما بسیار مهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.