براساس اطلاعات سامانه سمفا، مجموع فروش یک هفته ای تمام فیلم های در حال اکران رقمی معادل ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال با مجموع ۱۷۶۸۲ مخاطب و ۳۱۷۰ سانس بوده است.

فیلم‌های روی پرده در هفته اول خردادماه چقدر فروختند؟

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) اطلاعات فروش فیلم های در حال اکران در نخستین هفته خردادماه را براساس تعداد مخاطب هفته به روز کرد.

براساس گزارش این سامانه، پنج فیلم «خورشید»، «تک خال»، «هفته‌ای یک بار آدم باش»، «خون شد» و «لاله» فیلم های منتخب اکران نوروزی ۱۴۰۰ بودند که میزان فروش آنها در ادامه ذکر شده است. علاوه بر اکران تازه فیلم «مراسم تدفین کلاغ‌ها» در گروه هنر و تجربه، باقی آثار از قبل در حال اکران بوده و با توجه به توقف فعالیت سینماها در ایام عید فطر اثر دیگری به جمع فیلم های اکران نوروزی اضافه نشد و سینماها در زمان بازگشایی همچنان با این آثار به اکران خود ادامه دادند.

در ادامه میزان فروش و تعداد مخاطبان یک هفته اخیر فیلم های نوروزی (از یکم الی هفتم خردادماه) سینماها آورده شده است.

بر اساس اطلاعات سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا)، فیلم سینمایی «هفته‌ای یک بار آدم باش» به کارگردانی شهرام شاه حسینی با مجموع ۴۸۰۵ مخاطب به فروش کل۹۶۴ میلیون ریال دست پیدا کرده است و فروش کل را به رقم ۶ میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال رسانده است.

همچنین فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجیدی مجیدی با ۴۷۴۷ مخاطب در تهران و سایر استان ها به فروشی معادل ۷۸۲ میلیون ریال و و با ۵۹۶ سانس  فروش یک میلیارد و ۳۲ میلیون ریال را ثبت کرد و مجموع فروش این فیلم به ۵ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال رسید.

«تک خال» به کارگردانی مجید مافی با در اختیار داشتن ۳۸۴۶ مخاطب در هفته اخیر توانست فروش ۶۹۴ میلیون ریال را ثبت کند و مجموع فروش فیلم از ابتدای اکران تاکنون را با  ۷۳۶ سانس به رقمی معادل ۴ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال برساند.

«خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی با ۷۱۴ مخاطب و ۱۹۸ سانس از ابتدا تاکنون، طی هفته اخیر ۱۴۸ میلیون ریال فروش را ثبت کرد و فروش کلی فیلم را یک میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال رساند.

همچنین فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد با  ۵۹۱ مخاطب درمجموع سینمای تهران و شهرستان ها و مجموع ۱۳۶ سانس ۱۲۴ میلیون ریال فروش را ثبت کرد و فروش کلی فیلم را به ۴۵۰ میلیون ریال رساند.

این ۵ فیلم در تهران ۵۹۶۴ و سایر استان ها حدود ۸۷۳۹  مخاطب داشته و در مجموع ۱۴۷۰۳ نفر به تماشای این آثار نشسته اند که با توجه به آمارها این رقم نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

همچنین این گزارش نشان می دهد مجموع فروش یک هفته ای تمام فیلم های در حال اکران رقمی معادل ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال با مجموع ۱۷۶۸۲ مخاطب و ۳۱۷۰ سانس بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.