امام جمعه خواف در استان خراسان رضوی گفت: حضور گسترده در انتخابات نقش مهم و تاثیرگذار در حفظ و استحکام و پایداری نظام جمهوری اسلامی دارد.

حضور گسترده در انتخابات عامل استحکام نظام است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام عباس برزگرنژاد افزود: وظیفه شرعی همه است که نسبت به حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بی تفاوت نباشند و در انتخابات پیش‌رو شرکت کنند.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: با وجودی که انتخابات در یک روز برگزار می‌شود ولی اثرات آن تا چند سال باقی می‌ماند و برخی‌ در داخل و خارج کشور در راستای اهداف دشمنان بر شرکت نکردن در انتخابات تبلیغ می کنند که باید نسبت به آن هوشیار باشیم.

امام جمعه خواف ادامه داد: دشمنان و بدخواهان انقلاب بدانند که ملت ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و همانطور که معظم له فرمودند انتخابات یک تکلیف شرعی است،  همه با شرکت پرشور در آن برگ زرینی در حمایت از دستاوردهای نظام ثبت خواهند کرد.

وی گفت: در انتخابات باید به کسی رای دهیم که خدمتگزار واقعی مردم و مدیر، مدبر و با صداقت باشد.
حجت الاسلام برزگرنژاد افزود: مشکل اصلی مردم بیکاری جوانان و معیشت اقشار آسیب‌پذیر است، در انتخابات باید فردی با رای قاطع مردم انتخاب شود که مشکلات مردم را درک کند و برنامه منسجم و هدفمند برای رفع آنها داشته باشد.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو یک امتحان بزرگ است و ملت باید فردی صالح و انقلابی را انتخاب کنند، رقابت‌های انتخاباتی باید میدان مسابقه برای خدمت باشد و به میدانی برای تخریب یکدیگر تبدیل نشود.

مرکز شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میاندوره‌ پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی ۲۸ خرداد ماه در کشور برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.