مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۰ و ۱۱ خرداد) خبر داد.

خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور/افزایش دما در اغلب نقاط

قدس آنلاین؛ مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از خیزش گرد و خاک در برخی مناطق کشور طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۰ و ۱۱ خرداد) خبر داد.

صادق ضیاییان  با اشاره به اینکه از امروز (۹ خرداد) تا آخر هفته جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: از بعد ازظهر امروز و طی روز دوشنبه (۱۰ خرداد) با نفوذ جریانات شمالی روی دریای خزر دمای هوا بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و خراسان شمالی کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: طی فردا (۱۰ خرداد) در استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. 

ضیاییان با بیان اینکه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۰ و ۱۱ خرداد) در بعضی ساعات وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک در زابل، خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست، تصریح کرد: از بعد ازظهر فردا (۱۰ خرداد) و طی روز سه‌شنبه (۱۱ خرداد) خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۰ خرداد) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات وزش باد شدید و با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۱۱ خرداد) نیز کمی ابری، در بعد ازظهر وزش باد شدید و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.