رئیس شورای ائتلاف استان تهران از احتمال مشخص شدن لیست شورای ائتلاف برای شورای شهر تهران تا ۱۲ خرداد سال جاری خبر داد.

چمران: لیست ائتلاف برای شورا تا ۱۲ خرداد نهایی می‌شود

قدس آنلاین: مهدی چمران در تشریح روند جمع بندی لیست ۲۱ نفره شورای ائتلاف برای شورای شهر تهران گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از روز گذشته مصاحبه با افراد آغاز شده تا از میان ۸۴ نفر به لیست ۲۱ نفره برسیم در این راستا جداولی تهیه شده که در آن حداقل هایی درنظر گرفته شده همانند اینکه بیش از نیمی از افراد باید جوان باشند البته جوانی با تجربه، توانمند و کاردان دارای تحصیلات مرتبط و خلاق که بتواند در شورا منشاء کار مؤثر باشد.

وی افزود: از سوی دیگر افراد پیشکسوت که دارای تجربه هستند حضور خواهند داشت تا خلاقیت و تجربه کنار هم قرار گیرند و شورایی محرک و متحول شکل بگیرد. قطعا اگر تنها افراد تازه کار وارد شورا شوند معلوم نیست نتیجه خوبی حاصل شود و اگر هم فقط افراد قدیمی وارد شورا شوند بازهم ممکن است تحول و تحرک مورد نیاز شهر و مدیریت شهری ایجاد نشود ولی اگر این دو کنار یکدیگر باشند یعنی نیروهای جوان و کسانی که تجربه در شورا و شهرداری دارند می تواند نتیجه مثبتی حاصل شود.

وی ادامه داد: تمامی تخصص های مورد نیاز مدنظر قرار می گیرد به شکلی که چند معمار شهرساز، چند حقوق دان، چند اقتصاددان و چند متخصص ترافیک نیاز داریم و این موارد احصا شده که حدود ۱۵ تخصص است. در حقیقت بر اساس نیازهایی که شورا و کمیسیون های شورا دارند این نیازسنجی صورت گرفته است.

چمران تاکید کرد: نهایتا دوستان بر اساس جداول رای گیری می کنند یعنی برای خانمها خودشان در گروه خودشان رای گیری می کنند؛ باید حتما روحانی داشته باشیم که این گروه نیز در خودشان رای گیری می کنند و نهایتا پروسه رای گیری کامل می شود. در حال حاضر مصاحبه ها آغاز شده تا بر اساس آن فرم ها و جدول ها آماده شوند و امتیازبندی صورت بگیرد تا نهایتا به جمع بندی اصلی برسیم. حدود دو روز هم تصویب نهایی زمان می برد و به این ترتیب پیش بینی می کنیم تا ۱۲ خرداد بتوانیم لیست آماده کنیم.


انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.