مدیر امور بیماری‌های خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: بیماران خاص، صعب‌العلاج و سرطانی بالای ۱۸ سال که تا کنون موفق به انجام واکسیناسیون نشده‌اند، می‌توانند به مراکز درمانی تعیین شده برای تلقیح واکسن مراجعه کنند.

فراخوان بیماران خاص مشهدی که تاکنون واکسن نزده‌اند+آدرس مراکز

به گزارش قدس آنلاین، جواد رجبیان، با اشاره به اینکه بیماران سرطانی می‌توانند به بیمارستان‌های ناظران و امید مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند، اظهار کرد: کلینیک سرور برای بیماران تالاسمی و هموفیلی، بیمارستان قائم(عج) برای بیماران مبتلا به ms و  مرکز دیالیز و پیوند اعضاء منتصریه نیز برای بیماران کلیوی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: بیماران اوتیسم،   نقص سیستم ایمنی و sma، mps، eb  برای دریافت واکسن می توانند به بیمارستان امید مراجعه کنند.

 رجبیان با تاکید بر اینکه واکسیناسیون بیماران خاص به دلیل شرایط جسمانی که دارند جزو اولویت‌های درمانی است، تصریح کرد: این فراخوان در راستای پوشش کامل بیماران خاص در فرآیند واکسیناسیون بیماری کرونا انجام شده است.

مدیر امور بیماریهای خاص معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بیماران خاص، صعب العلاج و سرطانی بالای ۱۸ سال ساکن شهرستان‌ها  که تا کنون موفق به انجام واکسیناسیون نشده‌اند،  می‌توانند با داشتن مدارک شناسایی و بیماری به شبکه‌های بهداشت و درمان محل سکونت خود مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.