نظامیان صهیونیست، صبح امروز کرانه باختری، «خضر عدنان» یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی را که تاکنون بارها به اسارت گرفته شده، دستگیر کردند.

 دستگیری یک عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری

قدس آنلاین: نظامیان صهیونیست، صبح امروز «خضر عدنان» (۴۳ ساله) از سران جنبش جهاد اسلامی را در ایست نظامی واقعدر نزدیکی شهر نابلس واقع در کرانه باختری دستگیر کردند.

«ام عبدالرحمن» همسر این عضو جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگو با وبگاه «قدس»، تصریح کرد: پس از حضور شیخ خضر در تشییع پیکر یکی از شهدا و بازدید او از منازل مجروحان انتفاضه قدس در نابلس برای ابراز همدردی، سربازان رژیم اشغالگر، در مسیر بازگشت او به منزلش در شهرک «عرابه» واقع در استان جنین، در ایست بازرسی «طیار» واقع در نزدیکی پادگاه «شاقی شمرون» وی را بازداشت کردند. 

وی افزود که نظامیان صهیونیست علاوه بر خضر عدنان، «ماهر الاخرس» آزاده فلسطینی را بازداشت کردند اما وی را پس از دو ساعت، آزاد کردند و همسرش را به مکان نامشخصی انتقال دادند و تنها خبر بازداشت او را ابلاغ کردند.

خضر عدنان، متاهل و دارای ۹ فرزند است و تاکنون بارها بازداشت شده و اغلب آن، بازداشت اداری (موقت اما بدون محاکمه و طولانی) و  بودند. آخرین بار، وی دو سال و نیم پیش بازداشت شد که پس از ۵۷ روز اعتصاب غذا در اعتراض به بازداشت موقتش، به شرط آزادی و عدم تکرار بازداشت موقت دست از اعتصاب غذا برداشت و آزاد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.