فرمانده قرارگاه عمار کشور گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای می تواند عزم داخلی را جهت مقابله با قدرت روانی دشمن برای تشکیل دولت جهانی ایجاد نماید .

اشرافیت جامعه اسلامی را تهدید می کند؛حضور مردم در انتخابات مقابله با قدرت روانی دشمن است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه شنبه در همایش بزرگ بصیرتی انتخابات ۱۴۰۰ در جمع بسیجیان و نخبگان قوچان در مصلای این شهر گفت:  شروع کار انسان همراه با سختی ها و مشکلات است که همانطور در ابتدای انقلاب تا کنون تلاش دشمن جهت ایجاد مشکلات و سختی ها بوده است تا بتوانند آسایش و رفاه را از ملت بگیرند .

وی افزود: خداوند متعال نیز فرموده است که اگر در راه من بخواهید حرکت نمایید همراه با سختی ها و مجاهدت است که در دین ما پیامبر گرامی اسلام نیز با تحمل سختی ها دین را کامل نمود و مردم را به اسلام دعوت نمودند.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه در شرایط امروز نیاز نداریم که کدخدا داشته باشیم بلکه به خدای متعال نیاز داریم  افزود:  کسانی که بدنبال کدخدا باشند و دنبال راه حل برای حل مشکلات باشند نه تنها سختی ها برطرف نمی شود بلکه مشکلاتشان بیش از گذشته نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: ملت ما در چهل سالگی با همه فشارها مقاومت نمودند که از ترورها، جنگ ها، مسائل اقتصادی و مشکلات با مقاومت و ایستادگی عبور نمودند و حوادث مختلفی را گذراندند .

حجت الاسلام طائب در خصوص همین مشکلات در دستگاه های دشمن نیز گفت : دشمنان ما نیز خود مشکلات اقتصادی دارند ولی به جهت بمباران تبلیغاتی مسائل خود را وانمود نمی کنند بلکه سعی در بزرگ نمایی مشکلات ملت ایران و کشورهای مقاومت هستند .

فرمانده قرارگاه عمار به یاری رساندن مظلومان جهت گشایش کارها بدست خداوند متعال دانست و گفت : در معادلات جهانی هیچ کشوری از غزه به عنوان پیروز منطقه حساب باز نمی کرد ولی دیدید که چگونه معادلات را تغییر داد و کاری نمود که نشان دهد آینده اسرائیل از آن فلسطین است .

طائب با بیان این که امروز روزهای حساسی است که پیش رو داریم خاطر نشان کرد : الان خانه الهی دست خبیث ترین افراد است که شرایط ظهور حضرت حجت را سخت تر نموده است البته نیاز است خود نیز مقدمات ظهور را فراهم سازیم .

وی افزود : بیانیه گام دوم انقلاب نیز تشکیل دولت جهانی است ولی به نظر همه آیا با مذاکرات برد برد با کشورهای خبیث می توان دولت جهانی تشکیل داد .

حجت الاسلام طائب به نقش اساسی انتخابات در دوران امروز یک ضرورت توسط آحاد جامعه برشمرد و گفت : انتخابات دوران تحولاتی است که امروز با مشکلات بیکاری ، اقتصادی و تحولات نیاز داریم تا موانع را برطرف سازیم انگیزه را نسبت به دولت جهانی با انتخاب فرد اصلح بالاتر ببریم .

وی ادامه داد : حضور حداکثری مردم می تواند عزم داخلی را جهت مواجه با قدرت روانی دشمن جهت تشکیل دولت جهانی مرتفع سازد و عزم داخلی برای حمایت از جبهه مقاومت و الگو گیری کشورهای منطقه از ایران فراهم سازد .

طائب تاکید کرد : مردم تا زمانی همراه کاندیدها هستند که پای انقلاب باشند اگر احساس نمایند کاندیدها با انقلاب نیستند کنارش می گذارند .
وی مهم ترین خطر و تهدید امروز را مسئله اشرافیت دانست و  گفت : آن چیزی که آرام آرام در انقلاب پیشروی کرد مسئله اشرافیت شد و مسابقه ای شده است که همه از همدیگر سبقت می گیرند و جریان اشرافیت کاری می کند که اخلاق و وجدان را زیر سئوال می برد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.