نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه احداث فرودگاه نیشابور در حال نهایی شدن است.

مصوبه احداث فرودگاه نیشابور در حال نهایی شدن است

به گزارش قدس آنلاین احسان ارکانی اظهار داشت: یکی از معضلاتی که در نیشابور با آن روبرو هستیم این است که سال‌هاست برخی طرح‌های هادی روستایی بازبینی نشده و از این زاویه برخی روستاهای شهرستان دچار مشکلات اساسی شده‌اند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جلسات متعددی در این زمینه برگزار شده و در حوزه عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز این مسائل را مطرح کرده‌ایم تا زودتر به نتیجه برسد و از اتلاف هزینه جلوگیری شود.

ارکانی افزود: در سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به نیشابور نیز این مسئله را مطرح کردیم و قرار است در اسرع وقت نسبت به بازنگری طرح‌های هادی روستایی شهرستان نیشابور اقدامات لازم صورت گیرد.

وی اولویت دیگر را مسئله انبار گمرک نیشابور عنوان و تصریح کرد: معضل انبار گمرک شهرستان بسیار قدیمی بوده و نیاز به حل و فصل نهایی شد و خوشبختانه با رایزنی‌های قانونی صورت گرفته این مسئله نیز برطرف شد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به وضعیت پروژه فرودگاه شهرستان نیشابور نیز تاکید کرد: این پروژه در زمره پروژه‌های عمرانی قدیمی در شهرستان نیشابور و در زمره مطالبات و آرزوهای مردم شهرستان است که امید زیادی به تحقق و اجرایی شدن آن دارند.

ارکانی گفت: از مدت‌ها قبل در زمینه اجرای این مصوبه رایزنی‌های متعددی صورت گرفته و در سفر نیکزاد به نیشابور نیز این مسئله را مجدانه پیگیری کردیم و خوشبختانه اینک صدور مجوز آن مراحل نهایی خود را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذار پروژه فرودگاه شهرستان نیشابور یک فرد است و متعلق به بخش خصوصی است و در مجموع نظر مثبتی نسبت به نهایی شدن این پروژه وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.