رییس شورای اسلامی استان تهران و عضو شورای شهر تهران اعلام آمادگی کرد که بالاخره کاخ جشنواره‌های سینمایی در تهران ساخته شود.

قول همکاری شورای شهر تهران برای ساخت کاخ جشنواره‌های سینمایی

به گزارش قدس آنلاین، الهام فخاری ضمن حضور در پردیس سینمایی چارسو و بازدید از بخش‌های مختلف سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ثبت این رویداد هنری در فیاپف (جشنواره‌های الف جهانی) را به دست اندرکاران جشنواره و اهالی سینما تبریک گفت.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در دیدار با محمدمهدی عسگرپور دبیر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پیوستن جشنواره جهانی فیلم فجر به فیاپف را افتخاری برای سینمای ایران دانست و گفت: این اتفاق فرصتی جدید برای صنعت فیلم در کشور است و از این رو جشنواره جهانی فیلم فجر می‌تواند نقش موثرتری را در معرفی سینمای ایران به کشورهای جهان داشته باشد.

فخاری تاکید کرد: برای ساخت کاخ جشنواره قول همکاری می‌دهیم چراکه احداث این مجموعه از مواردی است که می‌تواند به اعتبار جشنواره و سینمای ایران بیش از پیش کمک کند. نبود مکانی مشخص و ثابت که امکان پذیرایی از تعداد بالای مخاطبان جشنواره‌های سینمایی ایران به ویژه دو جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر را داشته باشند، سال‌هاست که به مناقشه‌ای در سینمای ایران تبدیل شده است.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.