دومین گروه از هنرمندان عضو در موسسه هنرمندان پیشکسوت از صبح روز یکشنبه (۹ خرداد ماه) با حضور در محل این موسسه واکسن دریافت کردند. در مجموع قرار است در این طرح، ۱۵۰ نفر در روزهای یکشنبه و دوشنبه واکسن کرونا دریافت کنند.

گروه دوم هنرمندان پیشکسوت واکسن زدند + تصاویر

به گزارش قدس آنلاین ، در راستای سهولت امر واکسیناسیون، گروه دوم هنرمندان پیشکسوت به همراه همسرانشان که در گروه سنی بالای ۷۰ سال قرار داشتند، با مراجعه به موسسه هنرمندان پیشکسوت توانستند واکسن کرونا دریافت کنند.

در مجموع قرار است در این طرح دو روزه، ۵۰ نفر از هنرمندان و همسرانشان واکسن دریافت کنند که در روز یکشنبه (۹ خردادماه)، ۹۰ نفر موفق به انجام واکسناسیون شدند. احمد نجفی، بیژن میرافشار، پشنگ کامکار، سید کاظم هژیر آزاد، فریده سپاه منصور، داوود فیاضی، عبدالله سیروس، عشرت سیروس، سید ناصر آقائی، محسن کرامتی،  هوشنگ توکلی، اسماعیل شنگله، عزت‌الله مهرآوران، محمد صیاد، محسن شاندیز، افشین بختیار، اسماعیل خلج، آزیتا لاچینی و ... از جمله این هنرمندان بودند.

افشین بختیار، عکاس پیشکسوت

هوشنگ توکلی و احمد نجفی

نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت درباره واکسیناسیون گروه دوم از هنرمندان پیشکسوت نیز به ایسنا گفت: با توجه به گروه‌های سنی که وزارت بهداشت اعلام کرده بود و قرار شد افراد با گروه سنی بالای ۷۰ سال برای دریافت واکسن در مراکز درمانی حضور پیدا کنند، ما نیز تصمیم گرفتیم که با هماهنگی با مرکز بهداشت شمال تهران، واکسیناسیون این گروه سنی از هنرمندان را در موسسه انجام دهیم.

او با بیان این نکته که هنرمندان پیشکسوت سرمایه ملی محسوب می‌شوند، اظهار کرد: بر همین اساس قرار شد در دو روز، واکسیناسیونِ این گروه سنی از هنرمندان و همسرانشان که در همین سن قرار دارند، در محل موسسه انجام شود. ۹۰ نفر روز یکشنبه و مابقی نیز در روز دوشنبه انجام می‌شود. منتظر هستیم که با اعلام گروه‌های جدید، واکسیناسیون گروه‌های دیگر هنرمندان نیز انجام شود.

عزت‌الله مهرآوران، هنرمند پیشکسوت

حسینی‌پور درباره واکسیناسیون هنرمندانی که به دلیل مشکلات جسمی امکان حضور در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت را ندارد نیز توضیح داد: تعدادی از هنرمندان امکان اینکه از ماشین پیاده شوند را هم ندارند و برای این گروه از هنرمندان هماهنگی‌هایی صورت گرفت که در داخل ماشین و در محل موسسه، واکسنشان را دریافت کنند. همچنین در حال هماهنگی با وزارت بهداشت هستیم که در صورت امکان واکسن برخی از هنرمندان را در منزلشان تزریق کنیم.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت همچنین درباره شرایط واکسیناسیون هنرمندان پیشکسوت در سایر استان‌های ایران، گفت: در حال هماهنگی هستیم که هنرمندان با هماهنگی با وزارت بهداشت، در مراکز درمانی حضور پیدا و واکنسشان را دریافت می‌کنند.

محمد صیاد، عکاس پیشکسوت که امروز برای دریافت واکسن در موسسه حضور پیدا کرده بود، از جریان برگزاری این رویداد نیز عکس‌برداری می‌کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.