مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از اجرای نهضت ملی «من قرآن را دوست دارم» در اعتاب و بقاع متبرکه سراسر کشور خبر داد.

اجرای طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» در اعتاب و بقاع متبرکه

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان در گفتگو با آستان نیوز، گفت: نهضت ملی آموزش روخوانی قرآن کریم با عنوان «من قرآن را دوست دارم» با محوریت آستان مقدس حضرت رضا(ع) در آستان های مقدس و بقاع شاخص متبرکه سراسر کشور اجرا می شود.

وی تصریح کرد: این طرح ملی با هدف آموزش روخوانی قرآن از تیرماه سال جاری با همکاری و مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام میریان افزود: قرار است این طرح در حرم های مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع)، حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، مسجد مقدس جمکران، بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و بقاع متبرکه شاخص در سراسر کشور اجرایی شود.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان مقدس رضوی ابراز کرد: اطلاع رسانی اجرای این طرح از طریق شبکه های مجازی، رسانه ملی و آستان های متبرکه و اعتاب مقدسه کشور انجام می شود و قرار است حداقل یک میلیون نفر از افراد هشت سال به بالا در سطح کشور به فراگیری مهارت روخوانی صحیح قرآن کریم به صورت مجازی و به روش خودآموز بپردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.