اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی و معاونین وی به بررسی اقدامات و تدابیر انجام گرفته برای تامین امنیت انتخابات پرداختند.

بررسی تدابیر امنیتی انتخابات در کمیسیون امنیت ملی با حضور سردار اشتری

قدس آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اعلام این خبر یه قدس آنلاین گفت: در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی باارائه گزارشی از اقدامات و تدابیر درنظر گرفته شده و تشکیل قرارگاه انتظامی امام علی (ع) بر آمادگی کامل این نیرو  برای تامین مانیت تمامی مراحل انتخابات و برگزاری آرام و امن این رویداد تاکید کرد.

ابوالفضل عمویی با اشاره به اینکه در این نشست همچنین سردار بابایی، فرمانده پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی مروری بر راهبردهای دشمن برای تهدیدسازی از انتخابات پیش رو ارائه کرد، اظهار داشت: وی خاطرنشان کرد که دشمن پروژه عصبانی سازی مردم را دنبال می کند.بر اساس گزارش جامع ارائه شده، نیروی انتظامی، اشراف خوبی بر روی جریان های معارض از جمله جریان نفاق و آنارشیست ها دارد.

وی خاطرنشان کرد: : سردار ساجدی نیا، معاون عملیات نیروی انتظامی هم ضمن ارائه گزارشی از آمادگی یگانهای عملیاتی و امدادی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ۷۵ هزار صندوق رای در انتخابات، خاطرنشان کرد که تدابیر لازم برای مراقبت از امنیت ستادهای انتخاباتی هم صورت گرفته است.

عموئی اظهار داشت: نمایندگان عضو کمیسیون هم در جلسه ضمن تقدیر از اشراف و تدابیر نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به احسن وجه، دغدغه های مدنظر خود را طرح کردند که مورد توجه مقامات نیروی انتظامی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.