بازیگر سریال «بوتیمار» گفت: مسائلی را در این سریال مطرح می کنیم که مسائل تلخی است. دردهای اجتماعی و معضلاتی که خانواده ها با آن برخورد دارند.

قصه «بوتیمار» طنز تلخ است/ منتظر پیشنهاد یک نقش جدی هستم

به گزارش قدس آنلاین، این شب ها سریال بوتیمار از شبکه سه پخش می شود. سریالی که به رغم اعلام پخش در نوروز به زمان دیگری موکول شد. این سریال فضای مفرح و نقادانه ای در پرداخت به موضوعات پیرامون دارد.

مرجانه گلچین نیز از آندسته بازیگرانی است که با توانمندی اش در ایفای نقش های جدی، هنوز هم در کارهای کمدی بازی می کند. با گلچین که مادری سخت گیر و در اصل یک بلاگر اینستاگرامی در بوتیمار هست گفت و گو کردیم.

 با توجه به اینکه ما چند سالی است شما را در سریال های کمدی می بینیم این قطعا روحیه خوبی را به مردم القا می کند.

خوشحالم از اینکه شریک لحظه های خوش مردم هستم و امیدوارم تا چند ماه دیگر خبری از کرونا نباشد و بزرگترین آرزوی زندگیم رفتن کرونا است و این انرژی های مثبت شاید یک جایی به کائنات برسد و به ما برگردد.

 از بازیگری در شرایط کرونا هم برایمان بگویید. قطعا شرایط سختی پیش رویتان قرار داشت؟

بله. تجربه بسیار متفاوتی بود در شرایط کرونا کار کردن و خودم به عنوان بازیگر دغدغه ام زمانیکه در شمال کار می کردیم خیلی کمتر از اینجا بود. علاوه بر شرایط کرونا فضای بسته و آلودگی تهران هم مزید بر علت بود. آنجا فضا باز بود و آب و هوای شمال و بارندگی و فضای باز هم حال روحی آدم را خوب می کند و هم به لحاظ عبور و مرور هوا شرایط را راحت تر می کند. طبیعتا وقتی به فضای بسته ای می آیید و جایی مسقف که ۵۰ نفر باید در کنار هم باشند، اگر چه در این کار همه همکاران سعی می کنند نهایت پروتکل ها رعایت شود اما در هر صورت ارتباطات نزدیک سر صحنه حساسیت خودش را دارد. تجربه بسیار عجیب و متفاوتی بود.

شما گاهی مواقع در مقابل دوربین هم ماسک می زنید.

بله. چون قصه ما هم جدای از جامعه اتفاق نمی افتد و در سکانس هایی که در خیابان تصویربرداری می شد ما مردم را با ماسک می دیدیم. طبیعی است که باید این را هم جزئی از قصه می کردیم که جدای از اتفاقات روز جامعه نباشد.

با توجه به ورود قصه به کرونا چقدر سعی شده در داستان سریال به تلخی های کرونا پرداخته شود و چقدر تلطیفش کردید؟

ما مسائلی را هم که مطرح می کنیم مسائل تلخی است. دردهای اجتماعی و معضلاتی که خانواده ها با آن برخورد دارند. همانطور که به آن مشکلات با دید طنز نگاه می کنیم و نقد می کنیم و لبخندی روی لبمان می آید کرونا هم جزو مان تلخی ها است و طبیعتا چون در فضای طنز اتفاق می افتد، زهرش را با موضوعیت طنز از بین می بریم.

 شما با همین گروه دو سال پیش سریال زوج یا فرد را بازی کردید.

من که خیلی از این همکاری لذت می برم آنهم با گروهی که چندین سال است با آنها کار می کنم. بعد از برگشتم به بازیگری که با کمدی هم شروع کردم تقریبا می توانم بگویم عضو ثابت دفتر آقای مهام هستم و از این بابت خیلی خوشحالم. احساس نمی کنم که با تهیه کننده دارم کار می کنم احساس می کنم ایشان برادر من است و آن دفتر خانواده من هستند. آن نگاه و نزدیکی فامیلی وقتی شکل می گیرد شما همه کار را برای خودت می دانی. البته من هیچ وقت خدای نکرده در کارهایم کم فروشی نکرده ام چون عاشقانه کارم را دوست دارم در هر پروژه ای که می روم با صد در صد وجودم می روم. حتی در این زمان عجیب و غریب که مشکلات خانه و اجتماع و کرونا را هم دارم اما واقعا ترجیح دادم با کسانی کار کنم که حرف همدیگر را خیلی راحت تر متوجه می شویم.

قرار بود سریال بوتیمار مناسبتی نوروز باشد.

بله من کارهای مناسبتی را خیلی دوست دارم. علی الخصوص مناسبت نوروز به این دلیل که مردم در خانه و کنار هم هستند. شاید در شرایط عادی که کرونا هم نبود همه فامیل دور هم جمع بودند سریال ما هم از تلویزیون پخش می شد. در کارهای مناسبتی حال مردم خوب است و من هم دوست دارم بیشتر در مناسبت های شاد شریک مردم شوم تا مناسبت های دیگر.

کمدی چقدر با ویژگی های شخصی خودتان هماهنگی دارد چقدر دور است؟

من آدم جدی و مهربانی هستم. اما دوست دارم نقش منفی جذاب را بازی کنم که خیلی از من دور است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.