یکی از مقامات ارشد حماس از آغاز فعالیت کارخانه‌ها و کارگاه‌های ساخت موشک این گروه خبرداد.

موشک‌های جدید حماس آماده دفاع از قدس می‌شوند/ آغاز مجدد تولید هزاران موشک از سوی حماس

قدس آنلاین: فتحی حماد، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اعلام این خبر که تولید هزاران موشک جدید از سرگرفته شده است، گفت: با پایان یافتن تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی و برقرار صلح، مقاومت فلسطین کار تولید موشک‌های جدید خود را آغاز کرده است.

وی در این راستا ادامه داد: مقاومت دارای کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی است که تولید هزاران موشک جدید را مجددا آغاز کرده اند تا بتوانند مقابل نتانیاهو و رژیم صهیونیستی بایستند و از قدس دفاع کنند.

چندی پیش نبردی میان گروه‌های مقاومت فلسطینی با رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست که در حدود ۱۲ روز به طول انجامید و در نهایت با وساطت سایر کشورها و پیش قدم شدن مصر این درگیری به صلح ختم شد.

نبردی که سبب شد رژیم صهیونیستی طعم موشک‌ها و قدرت بی نظیر مقاومت را بچشد و بر خود بلرزد.

از سوی دیگر، یحیی السنوار رئیس حماس در غزه نیز گفته است که، گزینه جنگ علیه اسرائیل و اقدامات تبعیض‌آمیزش علیه فلسطینی‌ها هنوز پابرجاست.

وی افزود: ما در همان ساعات آغازین جنگ برای آتش‌بس آمادگی داشتیم و این را در همان روز اول، دوم و سوم به واسطه‌های مصری، قطری و نمایندگان سازمان ملل اطلاع دادیم.هدف حماس از ورود به درگیری اخیر با رژیم اشغالگر صهیونیستی فقط رساندن پیام بود نه بیشتر.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.