صبح روز یکشنبه بحران مدیریتی در استقلال پس از هفته‌ها پنهان سازی سرانجام فاش شد تا اهالی فوتبال متوجه اتفاقات زیرپوستی باشگاه شوند.

همه چیز از استعفای ناگهانی اعضای هیئت مدیره آغاز شد، عبدیان، نظری و آصفی پس از جلسه روز شنبه وقتی به این نتیجه رسیدند احمد مددی حاضر به ارائه گزارش شفاف نیست و در برابر تصمیمات آن‌ها مقاومت می کند با ارائه متن استعفانامه به وزیر ورزش تأکید کردند اگر مددی به عنوان مدیرعامل باقی بماند، دیگر حاضر به فعالیت نیستند!

البته آن‌ها یک گام از مواضع قبلی خود فراتر رفتند و تأکید کردند پشت پرده این اتفاقات مهدی علی نژاد، معاون وزیر است و دخالت‌های وی باعث شده مددی به این باور برسد که می تواند در برابر هیئت مدیره قد علم کند. آن‌ها با صراحت پنج دلیل را به عنوان دغدغه کلیدی خود ذکر کردند که تک تک آن‌ها می‌تواند نشانه ای از اختلافات عجیب مدیریتی در این باشگاه باشد.

۱- عدم برکناری ناصر فریاد شیران از سمت مدیریت آکادمی باشگاه در شرایطی که هیئت مدیره مدتی است این مسئله را تصویب کرده‌است.

۲- با وجود اینکه اعضای هیئت مدیره مدتی است تغییر چمن ورزشگاه امام رضا(ع) از مصنوعی به طبیعی را تصویب کرده اند، مددی هنوز هیچ اقدامی انجام نداده است.

۳-هیئت مدیره تصویب کرد با توجه به اینکه ممکن است بازیکنان این تیم با پیشنهادهایی از سوی تیم‌های عربی روبه‌رو شوند، قرارداد بازیکنانی که مورد تأیید فرهاد مجیدی هستند قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا تمدید شود.

۴- به گفته اعضای هیئت مدیره، مددی از تمدید قرارداد با هروویه میلیچ ممانعت کرده است، در حالی که مهدی عبدیان برسر مبلغ قرارداد با او به توافق رسیده بود.

 ۵- عرفان گل محمدی بدون ثبت قرارداد در سازمان لیگ و در حالی که حضور او در عربستان غیر قانونی بود به این کشور سفر کرد.

پس از این اتفاقات و افزایش انتقادها، همان‌طور که پیش بینی می شد وزارت ورزش و جوانان برای تلطیف فضای خبری مبنی بر مخالفت وزارت ورزش با استعفای اعضای هیئت مدیره منتشر کرد تا شاید کمی فضا را کنترل کند، اما اعضای هیئت مدیره به صراحت عنوان کردند به هیچ عنوان حاضر به بازپسگیری استعفای خود نیستند مگر اینکه احمد مددی از کار برکنار شود و دخالت‌های معاون وزیر ورزش و جوانان پایان یابد. همزمان با این ماجرا کمپین درخواست برای برکناری احمد مددی در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شد از گوشه و کنار خبر  می رسد وزارت ورزش و جوانان تصمیم دارد برای آرام کردن فضای هواداری باشگاه استقلال درباره ادامه فعالیت احمد مددی تصمیم گیری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.