در دو نامزد اصلاح طلب حاضر در انتخابات ۱۴۰۰ در تلاشند تا نظر نهاد اجماع ساز این جناح که بنایش را بر قهر با انتخابات و حمایت نکردن از نامزدها گذاشته تغییر داده و به سوی خودشان جلب کنند.

مهرعلیزاده خواهان حضور در نهاد اجماع‌ساز شد، همتی کارگزاران را واسطه کرد

قدس آنلاین: پس از بی مهری و بی‌اعتنایی نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان که به جبهه اصلاحات ایران تغییر نام داد به دو کاندیدای تایید صلاحیت شده این جناح در انتخابات از سوی شورای نگهبان و تاکید بر اینکه اصلاح طلبان در این دوره از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کنند و نامزدی ندارند، محسن مهرعلیزاده نامه‌ای به بهزاد نبوی رئیس نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان (ناسا) درخواست کرده که در این نهاد حضور یابد و برنامه‌های خود را به سمع اعضای جبهه برساند.

از چند روز پیش عبدالناصر همتی هم در پیام ها و موضع‌گیریهای مختلف و البته از کانال حزب کارگزاران تلاش کرده تا نظر نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان را به سمت خود جلب کند.

او چند روز پیش در یادداشتی که به نظر می‌رسید مخاطب ان سران و تصمیم سازان جبهه اصلاحات است نوشت: امروز اهمیت دفاع از انتخابات و رأی مردم و راه حل یابی برای ایران قهر بر نمی‌تابد. مردم عزیز ایران از ما انتظار دارند که فکری برای زندگی آن‌ها و فرزندان ایران کنیم و در صحنه بمانیم.

در همین حال روز گذشته شماری از خبرگزاری ها نوشتند که اعضای شاخص حزب کارگزاران سازندگی در در جلب نظر بزرگان اصلاحات به سمت همتی فعال شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که راس تصمیم‌گیر جریان اصلاحات تا پنج روز مانده به انتخابات استراتژی خود را تغییر نخواهد داد.

در همین حال خبرگزاری فارس نوشت: گفته می‌شود علیرغم فشار جریان تندرو اصلاح‌طلب، بهزاد نبوی رئیس نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان نیز در جلسات این نهاد بر مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات تاکید داشته است و گفته که اساساً جز صندوق‌های رای راه دیگری برای اصلاح‌طلبان در مسیر اصلاح‌گری وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 3
    اصلاح طلبان دوم خرداد دیگری با انتخاب مهر علیزاده رقم می زنند.