همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری دسته عزاداری هیات ۱۴ خرداد در روز سالگرد رحلت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: از ستاد دیه استان نیز پیگیر آزادی تعدادی از زندانیان هستیم. 

برگزاری دسته عزاداری هیات ۱۴ خرداد در همدان

به گزارش قدس آنلاین ، علی بقایی ظهردوشنبه در جمع خبرنگاران در سپاه ناحیه همدان ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اظهار کرد: هر ساله بسیجیان همدان با فرارسیدن سالگرد رحلت امام(ره) برنامه‌ای در سطح شهر اجرا می‌کنند که این برنامه‌ جدای از برنامه‌هایی است که در محلات و مساجد برگزار می‌شود.

بقایی افزود:  سال‌های گذشته تا سال ۹۶ توفیق اعزام بسیجیان و اقشار مختلف مردم به مرقد حضرت امام(ره) را نیز داشتیم اما به دلیل همزمانی مراسم ۱۴ خرداد و برنامه تجدید بیعت با آرمان‌های امام و رهبر انقلاب با ماه رمضان توفیق حضور نبود و سال‌ گذشته نیز به لحاظ شرایط کرونا امکانپذیر نشد.

وی با بیان اینکه امسال نیز این برنامه در حرم امام راحل برگزار نمی‌شود گفت: سال گذشته دسته عزاداری ۱۴ خردادماه را نداشتیم ولی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) کمک‌های مومنانه و پخت صلواتی نان، آزادی زندانیان، فضاسازی شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی از مکتب و وصیت‌نامه امام در دستور کار قرار داشت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: امسال روز ۱۴ خرداد جمعه ساعت ۹:۳۰ صبح طبق سنوات گذشته تجمع مردم را در کانون بسیج جوانان داریم و دسته عزاداری ساعت ۱۰ صبح از مقابل کانون بسیج جوانان حرکت می‌کند.

بقایی بیانکرد: دسته عزاداری بسیجیان و اقشار مختلف مردم از کانون بسیج جوانان به سمت چهارراه خواجه رشید، بلوار خواجه رشید، آرامگاه بوعلی و پیاده راه بوعلی حرکت می‌کند و تجمع انجام خواهد شد.

وی سخنران تجمع عزاداران رحلت امام را حجت‌الاسلام مصطفی رستمی نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند بزرگداشت امام (ره) برای ما جنبه اعتقادی، ایمانی، انقلابی، عاطفی و ملی دارد که بر این اساس از همه مردم دعوت می‌کنیم در این مراسم حضور چشمگیر داشته باشند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.