با هدف ایجاد فرصت بهتر زیارت و کاهش ازدحام جمعیت، چهارمین مسیر دسترسی به روضه منوره رضوی بازگشایی شد.

گشایش چهارمین مسیر زیارتی روضه منوره

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از آستان نیوز، با توجه به رعایت دقیق پروتکل ها توسط زائران، نظارت جامع خادمان سلامت، توزیع گسترده ماسک و مواد ضدعفونی کننده و تایید مجموعه این اقدامات توسط ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، بستر لازم برای افزایش مسیرهای تشرف به روضه منوره حرم حضرت رضا(ع) فراهم شد و چهارمین مسیر زیارتی گشایش یافت.


اقدامی برای تسیهیل زیارت و رفاه حال زائران
معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در گفتگو با آستان نیوز این خبر را اعلام و اظهار کرد: تا کنون امکان تشرف زائران و مجاوران به روضه منوره از ٣ مسیر صحن‌های آزادی، انقلاب اسلامی و گوهرشاد فراهم شده بود که با تمهیدات انجام شده، مسیر چهارم نیز ایجاد شده است.

محمد توکلی افزود: طی روزهای اخیر مسیر دارالولایه به عنوان مسیر چهارم برای تشرف ایجاد شده تا رفت و آمد زائران با سهولت بیشتری انجام شود، ضمن آن که تسهیل تشرف بانوان و جلوگیری از ازدحام جمعیت در راستای پیشگیری از شیوع کرونا نیز از دیگر اهداف این اقدام بوده است. به گفته توکلی تشرف سالمندان نیز همچنان به صورت 24 ساعته از مسیر گوهرشاد ادامه دارد.


رضایت زائران از تلاش های خادمان
توکلی افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده و حضور خادمان، برنامه ریزی ها به گونه است که کاملاً آداب تشرف رعایت شود و زائران بتوانند در فضایی توأم با آرامش به زیارت بپردازند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تلاش خادمان حضرت رضا(ع) در این زمینه، رضایت زائران امام هشتم(ع) را به همراه داشته و خدا را شاکریم که توانسته ایم در انجام این خدمت، عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.