بررسی بازار مسکن حاکی از آن است اجاره یک واحد مسکونی ۷۳ متری در قیطریه ۷.۹ میلیون تومان و واحد ۵۳ متری در انقلاب ۳.۸ میلیون اجاره با رهن ۶۰ میلیون تومانی است.

آپارتمان با رهن ۲ میلیارد تومان بدهم خدمت تان؟!

به گزارش قدس آنلاین بر اساس آمار سامانه اطلاعات بازار مسکن یک واحد مسکونی ۱۰۳ متری واقع در نارمک با شرایط ۱۰۰ میلیون رهن و ماهانه ۳ میلیون تومان اجاره داده شده است. سن این بنا ۱۵ سال است.

رهن و اجاره واحد ۷۹ مترمربعی واقع در پونک با عمر ۳۰ سال به ترتیب ۳۰ میلیون و ۶.۴ میلیون تومان است. واحد ۷۳ متری در قیطریه با ۱۳۰ میلیون رهن و اجاره ۷.۹ میلیون تومانی اجاره داده شده است.

رهن آپارتمان ۷۵ متری ۲۵ ساله واقع در مجیدیه جنوبی ۸۰ میلیون و اجاره ۵.۱ میلیون تومانی، رهن واحد ۴۱ متری ۱۶ سال ساخت واقع در چهارصد دستگاه ۶۰ میلیون و اجاره ۲.۵ میلیون تومانی و رهن واحد ۵۷ متری ۱۰ ساله در منیریه ۲۰ میلیون و اجاره ۱.۶ میلیون تومانی است.

همچنین رهن و اجاره آپارتمان ۷۰ متری در استاد معین غربی ۱۰۰ میلیون و ۳ میلیون تومان است. در پونک جنوبی واحد ۶۵ متر با عمر ۲۰ سال با شرایط ۱۲۵ میلیون تومان پول پیش و ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان اجاره به مستاجر واگذار شده است. در میدان انقلاب واحد ۵۶ متری ۱۳ سال ساخت ودیعه و اجاره ماهانه به ترتیب ۶۰ و ۳.۸ میلیون تومان است.

به گزارش تسنیم، واحد ۲۱۰ مترمربعی واقع در تجریش با عمر ۱۴ سال با رهن ۶۰۰ میلیون و اجاره ماهانه ۴۳ میلیون تومانی واگذار شده (رهن ۲ میلیارد تومان) و رهن و اجاره یک دستگاه آپارتمان با مساحت ۹۵ متر در دارآباد به ترتیب ۷۵۰ میلیون  و ۲۲.۵ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.