کارگردان سریال «معمای شاه» گفت: به نظرم مردم نباید مسائل امروز را ببینند و بر اساس آن بگویند رای نمی دهیم. مسائل امروز و مشکلاتی که الان بوجود آمده مربوط به کلیت حاکمیت نیست.

مشارکت ملی در انتخابات ریاست جمهوری واجب است/ حواسمان به انتخابمان باشد

به گزارش قدس آنلاین، «محمدرضا ورزی» کارگردان سریال های تلویزیونی درباره مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امسال صد در صد رای می دهم و این سوال ندارد.

وی ادامه داد: من با افتخار می گویم که امسال رای می دهم برای اینکه ایران کشورم هست. مگر می شود رای نداد؟ به نظرم مردم نباید مسائل امروز را ببینند و بر اساس آن بگویند رای نمی دهیم. مسائل امروز و مشکلاتی که الان بوجود آمده مربوط به کلیت حاکمیت نیست.  

این کارگردان همچنین بیان داشت: خدا را شاکرم که این دولت در هیچ زمانی، هیچ وقت انتخاب من نبود و اینکه معتقدم مشارکت ملی در انتخابات شرعا، عرفا، تکلیفا، اخلاقا، وجدانا واجب است. همه مردم در همه عصرها در سرنوشت کشورشان تاثیرگذارند منتهی با انتخاب درست و در دوره قبلی انتخاب درستی نبود که این اتفاق ها افتاد.

ورزی با توجه به تحقیق و مطالعه برای رای دادن به اصلح ترین نامزد در انتخابات گفت: باید پیرامون کاندیدا مطالعه شود. خوشبختانه امروز مردم کشور ما تجربه بسیار ارزنده ای دارند یعنی تجربه ای دارند که شاید هر ملتی نداشته باشد و فکر می کنم به این سادگی سرشان کلاه نرود. احساسم بر این است که در این دوره مردم به یک انتخاب خوب خواهند رسید.  

کارگردان «تبریز در مه» افزود: مطالعه مردم باید پیرامون کاندیدا، عقبه شان و تفکرشان باشد و نباید فقط به شعار انتخاباتی بسنده کنند. تجربه و پختگی کاندیدا و مسیری که تا به اینجا آمده نیز مهم است.

وی در پایان نیز گفت: انتخابات این دوره خیلی انتخابات جناحی نیست و فکر می کنم باید انتخابات فراجناحی باشد. مشارکت ملی باید فراجناحی باشد و همه باید برای صیانت و حراست و حفاظت از حقانیت و تمامیت ارضی و منافع ملی کشورمان در این انتخابات حضور پیدا کنند.

منبع:فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.