معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: بخش خصوصی در عرصه نوآوری محتوای دیجیتال موفق‌تر از بخش دولتی خود را نشان داده است.

ستاری: بخش خصوصی در عرصه محتوای دیجیتال از حوزه دولتی موفق‌تر بوده است

به گزارش قدس آنلاین سورنا ستاری  در حاشیه مراسم افتتاح خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال ، این مرکز را بسیار زیبا و مفید دانسته و از آماده‌سازی آن قدردانی کرد و افزود: خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال مشهد توسط بخش خصوصی در مدت حدود پنج ماهه، آن هم با سرمایه‌گذاری اندک راه‌اندازی شد و حال آنکه مرکز مشابهی نیز در قالب بخش دولتی در این زمینه داشته‌ایم که علاوه بر سرمایه‌گذاری بالا، زمان زیادی برای راه‌اندازی و تجهیز آن صرف شده بود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اظهار کرد: این مرکز علاوه بر این، زمینه کارآفرینی و اشتغال جوانان و افراد دارای توانمندی و تخصص را نیز فراهم می کند و این نقطه قوت آن است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای فعالیت در بخش‌های مختلف،  افزود: اقتصاد دانش بنیان ماحصل نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جوانان است و با توجه به ظرفیت و استعداد موجود در این زمینه در کشور، باید با قوت حرکت در این مسیر را ادامه دهیم.

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال مشهد در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمریع راه اندازی شده است. ۲۵۰ تیم استارتاپی در این مکان در قالب هشت استودیوی صوتی و تصویری در زمینه‌های پویانمایی، بازی ویدئو پادکست، گرافیک و محتوای متنی فعالیت می کنند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سفر یک روزه خود به مشهد بازدید از کارخانه نوآوری شهرداری مشهد، دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، بازدید از پژوهشکده بوعلی مشهد و زیارت حرم رضوی را در برنامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.