شهرکرد- رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از فرایند تولید بیش از ۲۰ اثر در حوزه ی مطالعات و ادبیات پایداری، ادبیات، موسیقی، تئاتر، فیلم، هنرهای تجسمی و پژوهش در نیمه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد.

بیش از ۲۰ اثر در حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الله شیروانی، با اعلام این خبر؛ اظهار کرد: کتاب «مخابراتچی» با موضوع دفاع مقدس خاطرات سرهنگ پاسدار محمد محمدی ثانی در حوزه ادبیات پایداری در حال انتشار است و دو کتاب غنچه های تشنه خاطرات سرهنگ پاسدار محمد تقی شفیعی و «حسرتش با من» خاطرات مریم السادات حسینی همسر شهید حاج کمال فاضل نیز برای اخذ مجوز و انتشار به تهران ارسال شده است.
وی با بیان اینکه، پژوهش مساجد شهرکرد پایگاه انقلاب اسلامی در محصول مشترک  واحد فرهنگ و مطالعات پایداری و آموزش و پژوهش حوزه هنری حدود ۷۰ درصد پیشرفت داشته و پس از پایان برای اخذ مجوز و انتشار به مراجع مربوطه ارسال خواهد شد، عنوان کرد:  پنج طرح پژوهشی با موضوع مطالعات و پایداری نیز جهت ارزیابی و اعلام نظر کارشناسان مرکز تهیه و ارسال گردیده است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، اشاره به اینکه، یک مجموعه نمایشنامه از پنج هنرمند نمایشنامه نویس استان پس از دریافت مجوز انتشار مراحل چاپ را سپری می کند، خاطرنشان کرد:  در حوزه هنری های تجسمی نیز دو کتاب با موضوع کتاب عکس مستند اجتماعی و کتاب تصویر سازی تصویر گران استان نیز در حال طی مراحل پیش ازچاپ می باشند.

شیروانی با اشاره به تولید فیلم مستند «خین بری» با موضوع نقش برجسته یکی از روحانیون شهر لردگان در حل منازعات محلی، افزود: فیلم مستندی نیز با موضوع «تولید، کار و امید» نیز مراحل ساخت خود را می گذراند و پس از ارزیابی لازم جهت بهره مندی علاقه مندان رونمایی خواهد شد.

وی، افزود: رمان «برشکن» نوشته حمید علیدوستی در اوایل سال ۱۴۰۰ منتشر شده و به زودی رونمایی آن از سوی حوزه هنری برگزار خواهد شد و رمانی دیگر نیز  با موضوع آیینی و محلی برای اخذ مجوز انتشار به مراجع مربوط ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.