زنجان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: شهرستان طارم با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی و باغبانی و محصول سیر و زیتون می‌تواند قطب مواد غذایی در کشور شود.

پتانسیل بالای طارم برای تبدیل شدن به قطب مواد غذایی در کشور

به گزارش قدس آنلاین؛ علیرضا فیروزفر امروز (۱۱ خردادماه) در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی طارم، با اشاره به موقعیت ویژه طارم و پتانسیل بالای این شهرستان، گفت: شهرستان طارم با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی و باغبانی و محصول سیر و زیتون می‌تواند قطب مواد غذایی در کشور شود.

فیروزفر در بیان نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه منطقه، اظهار کرد: تاسیس مرکز طارم در راستای ایجاد عدالت آموزشی بوده و این دانشگاه طی مدت کوتاه توانسته منشا اثر،  تحول و توسعه در منطقه شود.

فرماندار طارم نیز با ابراز رضایت از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان، گفت: تاسیس مدارس سما در این منطقه بر روند توسعه این شهر موثر است.

ستار صفری ضمن تشریح موقعیت شهرستان طارم از لحاظ تولید محصولات کشاورزی، بر راه‌اندازی مرکز تحقیقات صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی زیتون و نیز توسعه روش‌های جدید فرآوری محصولات کشاورزی و ارایه کاربردی آموزش به دانشجویان در قالب مدارس مهارتی تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.